Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد فیض حسینی گفت: از ابتدای امسال تا پایان اواسط خردادماه، مقدار 35 میلیون مترمکعب CNG در سطح منطقه میاندوآب سوخت گیری شده که سبب صرفه جویی بیش از 35میلیون لیتر بنزین در سطح جنوب آذربایجان غربی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سید جواد فیض حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اشاره فعالیت 49باب جایگاه CNG در منطقه میاندوآب، اظهار کرد: هم اکنون هشت باب جایگاه CNG با پیشرفت بالای 90 درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان های میاندوآب،مهاباد،نقده و پیرانشهر در حال احداث هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: با افتتاح و بهره برداری از هشت جایگاه در حال احداث CNG در سطح منطقه میاندوآب تعداد جایگاههای عرضه گاز طبیعی این منطقه به 57جایگاه خواهد رسید و در نتیجه آن مدت زمان سوختگیری به کمتر از پنج دقیقه خواهد رسید.

وی با اشاره به مصرف روزانه 460 هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب،گفت:از ابتدای امسال تا پایان اواسط خردادماه، مقدار 35 میلیون مترمکعب CNG در سطح منطقه میاندوآب سوخت گیری شده که سبب صرفه جویی بیش از 35میلیون لیتر بنزین در سطح جنوب آذربایجان غربی شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب تصریح کرد: با پیگیری های بعمل آمده تعداد 49 باب جایگاه تک منظوره و دومنظوره در سطح منطقه موفق به اخذ تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شدند.

فیض حسینی اظهار کرد: دریافت این تاییدیه ها در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه ها، هزینه ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات به موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه ها و در مدار بودن آنها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه میاندوآب سطح منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین