Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:13:15 GMT

ضد حمله تاج به میثاقی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۰۴۵

رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال پیام غیر مستقیمی در انتقاد به برنامه فوتبال برتر منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج که دوشنبه شب هفته گذشته گفت‌وگوی جنجالی، پُر حاشیه و البته نیمه تمامی با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشت، به آیتم‌هایی که قرار است امشب در این برنامه منتشر شود، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی قبل در ویدئوی «آنچه خواهید دید» برنامه فوتبال برتر گزارش‌هایی از انتقادات مردم نسبت به اظهارات مهدی تاج و قانع نشدن آنها از صحبت‌های رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران پخش شد که احتمالا به همین دلیل او به این اتفاق واکنش داشته است.

 

مهدی تاج درست در زمان شروع برنامه امشب فوتبال برتر در یک پیام اینستاگرامی نوشت:

«کارگران مشغول کارند. پروژه تخریب ادامه دارد. امشب و فردا شب و شب‌های دگر...
حُسن گوش به فرمان‌هایِ تازه کار و ذوق زده این است که دستورات را تمام و کمال اجرا می‌کنند.
... لا اقل عاقل باش...»

رئیس سابق فدراسیون فوتبال این پیام را دقایقی قبل از شروع آیتم‌ها و صحبت‌ها در برنامه فوتبال برتر منتشر کرد تا به نوعی به حملات این برنامه، ضد حمله زده باشد!

لحظاتی پس از این صحبت‌های تاج، نخستین آیتم برنامه فوتبال برتر به گزارش مردم و انتقادها از مهدی تاج اشاره داشت تا مشخص شود از این پس، قرار است میثاقی و این برنامه با مهدی تاج زاویه داشته باشند.

اما اینکه منظور این جمله مهدی تاج که «دستورات را تمام و کمال اجرا می‌کنند»، به چه کسی برمی‌گردد و رئیس سابق فدراسیون فوتبال، مجری برنامه فوتبال برتر را فرمان‌بردار چه شخصی می‌داند، نکته‌ای عجیب و مبهم است که باید در آینده منتظر عنوان شدن آن از سوی او باشیم.

 

 

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تاج رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال برنامه فوتبال برتر فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟