Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@20:09:40 GMT

درمان تومور مغزی با خوردن شن و ماسه!+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۶۸۷

درمان تومور مغزی با خوردن شن و ماسه!+ عکس

پیرزن 70 ساله اصرار داشت راز درمان تومور مغزی اش را به همه بگوید ، رازی عجیب که با خوردن شن و ماسه ارتباط داشت.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ زنی که یک دهه هیچ چیز جز شن و ماسه نخورده است تا تومور مغزی خود را درمان کند و موفق هم شده است .

پیرزن لیتوانایی مدعی است با نخوردن هیچ چیز و هیچ چیز به جز شن و ماسه توانسته سلامتی خود را بعد از ابتلا به بیماری کشنده بدست آورد و داستان خودرا برای ایجاد انگیزه در میان بیماران سرطانی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"استینس لاوا مونستویلن " 70 ساله اهل لیتوانی مدعی است با خوردن فقط شن و ماسه به مدت بیش از 10 سال تومور مغزی خود را درمان کرده است.

این پیرزن می گوید :ماده ای که به هیچ وجه به نظر شما خوردنی نیست مرا به سلامتی بازگرداند و سرطان مغزم را درمان کرد ، تومور مغزی وضعیت جسمی مرا به شدت دچار مشکل کرده بود ، در آن زمان سطح هموگلوبین من 60 (پایین ترین سطح) بود. روزی در حال عبور از کنار ساحل رودخانه بودم که ناگهان فکری در سرم جرقه زد که شن و ماسه بخورم. مشتی ماسه در دهان گذاشتم؛ برای اولین بار کم مانده بود خفه شوم، ولی بعد ها به آن عادت کردم. شن و ماسه های ساحل به نظرم قابل تحمل تر بود هر چند در ابتدا چندین بار احساس خفگی کردم اما کم کم به آن عادت کرده و با انگیزه درمان بیماری ام ادامه دادم.

بعد از آن چندین سال برای معاینات و آزمایش به پزشک مراجعه نکردم ولی هیچ اتفاقی برایم نیافتاد تا اینکه بعد از حدود بیش از 9 سال برای اطلاع از وضعیت جسمی و تومور مغزی ام به پزشک مراجعه کردم و متوجه سلامت خود شدم. پزشک با تعجب به من گفت که تومور مغزی ام رفع شده و اثری از آن وجود ندارد. نمی دانم چطور ولی بعد از آنکه هیچ چیز به جز شن و ماسه ساحل را نخوردم وضعیت جسمی ام روز به روز بهتر شدم.او گفت:شما نباید آن را با آب یا غذا مخلوط کنید وچیزی جز ماسه نباید بخورید در غیر این صورت بیمار خواهید شد. برای رفع تشنگی ماسه مرطوب بخورید.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان شن و ماسه تومور مغزی تومور مغزی شن و ماسه هیچ چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟