Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:41:38 GMT

تاریخ برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۱ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۷۶۶

تاریخ برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۱ مشخص شد

آکادمی علوم و هنرهای سینما (the Academy) دوشنبه شب در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که مراسم اعطای جوایز اسکار سال ۲۰۲۱ که قرار بود در ماه فوریه برگزار شود، در ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

براساس اعلام آکادمی، تاریخ پذیرش آثار تا ۲۸ فوریه (۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۹) تمدید شده و نامزدهای دریافت جوایز در ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ۱۳۹۹) اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، موزه آکادمی پس از برگزاری مراسم در ۳۰ آوریل (۱۷ فوردین ۱۴۹۹) گشایش خواهد یافت.

نود و سومین مراسم اهدای جوایز اسکار قرار بود در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ (۱۰ اسفند ۹۹) برگزار شود، اما همه‌گیری کرونا به آشفتگی در هالیوود، بسته شدن سینماها در آمریکا و توقف فرآیند تولید و ساخت فیلم‌هایی که قرار بود تا پایان سال اکران شوند، منجر شد. شیوع این ویروس همچنین در کار جشنواره‌های سینمایی معتبری چون کن و ونیز که معمولا نقش سکوی پرتاب را برای فیلم‌های مدعی دارند، نیز اخلال ایجاد کرد.  

زمان برگزاری مراسم اهدای جایزه اسکار تاکنون سه بار و در سال‌های ۱۹۳۸، ۱۹۶۸ و ۱۹۸۱ به ترتیب به دلیل جاری شدن سیلاب در لس‌آنجلس، ترور مارتین لوتر کینگ و اقدام به ترور رونالد ریگان رییس جمهوری اسبق آمریکا، به تاخیر افتاده است. تمدید مهلت ۱۲ماهه شرکت در این رقابت نیز بی‌سابقه نیست و قبل از ششمین دوره برگزاری اتفاق افتاد. ‌

اسکار تنها مراسمی نیست که این روزها به دلیل شیوع کرونا سرنوشت نامعلومی دارد. هفتاد و چهارمین دوره جوایز تونی (Tony Awards) ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ ژوئن برگزار شود، اما به دلیل کرونا به تاخیر افتاد و هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است تا جایی که حتی زمزمه‌هایی از لغو این رویداد به گوش می‌رسد.

در مورد هفتاد و دومین دوره جوایز امی (Emmy Awards) نیز اگرچه هنوز در زمان برگزاری تغییری ایجاد نشده، اما احتمال برگزاری حضوری این رویداد همچنان در هاله‌ای از ابهام است.  

برچسب‌ها آکادمی اسکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آکادمی اسکار آکادمی اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز

جانشین سپاه‌ حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان در این برنامه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _با اشاره به لغو برنامه مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز با توجه به شرایط جوی استان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور قرار بود سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت برگزار شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند، ادامه داد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی مبنی بر بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برنامه را به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول کردیم.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در توضیح برنامه‌های گرامیداشت حماسه غرورآفرین بازی‌دراز، تصریح کرد: روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار و روز پنجشنبه هم از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت.

وی از پیش‌بینی حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از ۲۵ استان در این مراسم سخن گفت و افزود: آمادگی لازم را برای برگزاری این مراسم داریم.

قنبری، از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: همچنین از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌های به صورت خودجوش برپا خواهد شد.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان، گفت: در برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز به دنبال تبادل فرهنگ بین کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور هستیم.

کد خبر 750464

دیگر خبرها

  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)