Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:58:29 GMT

بیشتر امکانات شهری در یک منطقه خاص است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۹۷۶

بیشتر امکانات شهری در یک منطقه خاص است

ایسنا/لرستان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از ایجاد مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مخصوص بانوان در این شهر خبر داد.

سجاد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها برای شهروندان یکی از وظایف مهم ما است و در این راستا باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بانوان دوست دارند جایگاه خاص خودشان را داشته باشند، افزود: فقط یک پارک مخصوص بانوان در خرم‌آباد وجود دارد که دسترسی آسان به این پارک برای همه بانوان در سطح شهر وجود ندارد و ما باید در سایر مناطق نیز چنین فضاهایی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی تصریح کرد: در این راستا قصد داریم دو مجموعه دیگر مخصوص بانوان در خرم‌آباد احداث کنیم و رایزنی‌های زیادی انجام داده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: قصد داریم یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی را در منطقه دو ایجاد کنیم اما زمین خوب پیدا نشد و تصمیم گرفتیم که در پارک معلم جنب اداره کل ورزش و جوانان لرستان این مکان را تجهیز و امکانات مدنظر بانوان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه سه نیز پارک مخصوص بانوان دایر می‌شود، تصریح کرد: پارک شهید امیدی‌نژاد در گلدشت شرقی شرایط خوبی برای این پارک دارد و در هفته‌های آینده کار تجهیز آن آغاز خواهد شد.

بابایی افزود: این دو نقطه را درنظر گرفته‌ایم، پارک منطقه سه کار خاصی ندارد اما در منطقه دو نیاز به اقدامات دیگری داریم تا کار آن آغاز شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تاکید کرد: باید امکانات در سطح شهر به‌طور عادلانه بین مناطق توزیع شود اما متاسفانه در خرم‌آباد بیشتر امکانات در یک منطقه خاص وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک بانوان مخصوص بانوان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی یزدان اظهار کرد: پاکسازی منطقه چهلمیر همراه با پیاده روی با حضور دوستداران محیط زیست در راستای افزایش مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست و فرهنگ سازی برای حفاظت از انفال به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای اجرای پویش «مسیر سبز _ ایران پاک» برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری در پاکسازی تندوره بیان کرد: علاوه بر این افزون بر ۲۰۰ نفر از گروه‌های خود جوش مردمی در این زمینه همکاری کردند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام ارزشمند در هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین»، به منظور حفظ طبیعت و پاکسازی محیط زیست به عنوان یک فرهنگ عمومی صورت گرفت.

یزدان جو گفت: در این ویژه برنامه محیط زیستی بخش قابل توجهی از مسیر دره چهلمیر که زیستگاه گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ، قوچ و میش، کل، بز و گربه سانان و پرندگان ارزشمند است، پیمایش و پس از پیاده روی سبک، پاکسازی و حجم زیادی از پلاستیک‌ها و زباله‌های رها شده در طبیعت و رودخانه چهلمیر جمع آوری و پاکسازی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار