Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:15:54 GMT

جانز هاپکینز: قربانیان کرونا در آمریکا به 116112 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۲۶۸

جانز هاپکینز: قربانیان کرونا در آمریکا به 116112 نفر رسید

جانز هاپکینز: قربانیان کرونا در آمریکا به 116112 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته با مرگ 390 نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 116 هزار و 122 نفر رسید.

این آمار و ارقام نشان می‌دهد که از زمان شیوع کروناویروس در ایالات متحده آمریکا تاکنون، میزان قربانیان روزانه ویروس «کووید-19» در این کشور به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه جانز هاپکینز همچنین گزارش کرد که در شبانه روز گذشته، ابتلای 19 هزار و 430 مورد جدید به کرونا مورد تأیید قرار گرفته است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و 113 هزار و 488 نفر برسد.

 

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و 182 هزار و 950 نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور 118 هزار و 283 نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با 405 هزار و 139 مورد ابتلا و 30 هزار و 952 مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

جانز هاپکینز همچنین گزارش کرد که تاکنون دستکم هشت میلیون و 15 هزار و 502 نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کووید-19 آلوده شده‌اند که از آن میان 436 هزار و 319 نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع سه میلیون و 843 هزار و 843 نفر نیز بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس را در جهان دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جانز هاپکینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند