Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری اهواز در ۱۵ تا ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد تفاهم نامه‌ای در خصوص این پروژه با وزارت ورزش منعقد کردیم، ولی به دلیل شیوع کرونا و این که تخصیص بخشی از اعتبارات وزارت ورزش جا به جا شد، این پروژه پیش نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال جلسه بسیار خوبی برای سالن داشتیم و مقرر شد، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان، مناقصه فاز یک را که شامل سوله و سقف سالن می‌شود به سرانجام برساند.

حیدری تصریح کرد: فاز دوم آن نیز به صورت ۵۰ - ۵۰ بین وزارت ورزش و استان انجام خواهد شد. در نهایت نیز امیدواریم که این سالن با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان ساخته شود. همچنین امیدواریم که هفته دولت سال آینده این سالن به افتتاح برسد و توافق شد که به تعدادی از پروژه‌های خوزستان با ردیف ملی، از محل اعتبارات وزارت ورزش، مبلغی جهت تکمیل اختصاص داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:  تا اسفندماه سال جاری نیز ۱۲ تا ۱۵ پروژه بزرگ و ارزشمند ورزشی خوزستان تکمیل خواهد شد و به بهره برداری می‌رسد،مانند خانه کشتی ایذه و اندیمشک، استخر سوسنگرد و مجموعه کمپلو اهواز و ۲ سالن ورزشی در شهرستان کارون و امیدواریم تعداد زیادی از زمین‌های چمن در شهرستان‌های هویزه و سوسنگرد که کار‌های زیرساختی آن‌ها انجام شده است و در مرحله مناقصه هستند، به بهره برداری برسند.

این مقام مسئول گفت: وزیر ورزش به زودی برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به خوزستان سفر خواهد کرد و پروژه‌هایی از جمله ساختمان هیات‌های ورزشی در اهواز، مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول، خانه بوکس اهواز، سالن ورزشی مسجدسلیمان، مجموعه ورزشی بانوان معلول در اهواز و چندین پروژه بخش خصوصی به بهره‌برداری می رسد و توزیع تجهیزات ورزشی به چند خانه روستایی و ورزش محلات و مناطق حاشیه‌ای انجام می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزیر ورزش وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است