Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:47:51 GMT

میزبانی گلستان از جشنواره ملی فرش و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۴۶۳

میزبانی گلستان از جشنواره ملی فرش و چند خبر کوتاه

نشست رییس و اعضای هیات مدیره کانون وکلای گلستان با رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست رییس کانون وکلای دادگستری گلستان با بیان اینکه وکلای دادگستری وکلای خاص و نمایندگان مجلس وکلای عام مردم هستند گفت: این شباهت بین وکلا و نمایندگان مجلس کمک می کند تا علاوه بر اشتراک فکری بین این دو قشر، تعامل مناسبی نیز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا سلیمانی بیان کرد: اگر نمایندگان مجلس از اختیار و استقلال لازم در قانونگذاری برخوردار نبوده و وابسته به دولت، قوه قضاییه و نهادهای دیگر باشند، نمی توانند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست ضرورت تعامل بین کانون های وکلا و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: مجلس و نمایندگان آن به کمک و مشاوره های حقوقی وکلا بویژه در موضوع طرح ها و لوایح نیاز جدی دارند.

رمضانعلی سنگدوینی با تاکید بر حفظ استقلال نهاد وکالت در ایران افزود: وجود این استقلال در راستای حفظ شان این نهاد و ملت ایران دارای اهمیت زیادی است.

**

سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت از تشکیل ۵۰ پرونده در راستای مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبرداد.

**
علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش با اعلام خبر پایان عملیات ساخت ۲ مدرسه در این شهرستان گفت: این مدارس در روستای پنو و شهر گالیکش تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

پارسال ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای نوسازی مدارس گالیکش اختصاص یافت.

**

با اعلام مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی (افق) حرم مطهر حضرت یحیی بن زید (ع) در گنبدکاووس مراسم عزاداری و سوگواری شهادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) شامگاه امشب سه شنبه بصورت زنده از صفحه اینستاگرام این مرکز پخش خواهد شد.

**

رییس پلیس امنیت عمومی گلستان از دستگیری ۶ عضو باند خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز در کردکوی و گرگان خبر داد و گفت : از مخفیگاه متهمان ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۵ فشنگ که بصورت قاچاق از غرب وارد کشور شده بودند کشف شد.

**

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان گفت: کشاورزان گلستانی، امسال، ۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی خود را به زیر کشت باقلا بردند که تاکنون ۳ هزار و ۱۱۰ هکتار آن برداشت شد.

**

شهروندان غرب گلستان از وضعیت نامناسب روشنایی جاده بندرترکمن به آق قلا که همه ساله موجب بروز تصادفات متعدد مالی و جانی می شود گلایه کرده و خواستار بهبود وضعیت روشنایی و ایمنی این مسیر پرتردد در غرب استان گلستان شدند.

**

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در راستای رشد و پویایی اقتصاد و فعالیت‌های اجتماعی موثر زنان، از اجرای ۲ طرح مهریار و جشنواره ملی فرش در استان خبر داد و هدف از آن را توسعه بازار فروش محصولات تولیدی بانوان عنوان کرد.

برچسب‌ها فرش شهادت امام جعفر صادق گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرش شهادت امام جعفر صادق گلستان فرش شهادت امام جعفر صادق گلستان نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما