Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدعبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: با آغاز به کار این مجمع از سال ۹۴ تا پایان سال ۹۸، خیرین و شهرداری شیراز در یک اقدام جهادی و مشارکتی پروژه‌های متعددی شامل مرکز اشتغال‌زایی، سرا‌های فرهنگ مهربانی، مراکز فرهنگی، ورزشی و سقاخانه اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آورده شهرداری در این زمینه، تأمین زمین بوده و همت خیرین نیز منجر به ساخت این پروژه‌ها شده است و پس از احداث عرصه و اعیان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

دستغیب با تأکید بر اینکه پشتوانه ما خدا و دلگرمی ما مردم و خیرین هستند از بازگشایی سرای فرهنگ مهربانی که توسط حسین جوکار نیکوکار شیرازی بازسازی شده است در آینده خبر داد و گفت: در کنار این پروژه، زمین خاکی فوتبال شهدای گمنام کوشک میدان نیز که توسط این خیر به سرانجام رسیده است به بهره‌برداری خواهد رسید.

او، همچنین از گشایش فاز نخست درمانگاه سهل آباد در پایان نیمه اول امسال که توسط مهرداد خائف و اعضا هیأت امنا درمانگاه حضرت ولیعصر (عج) در حال احداث است و مسجدالغدیر در بوستان دراک که به همت برادران نصیری بنا شده است خبر داد.

شهردار منطقه ۹ شیراز و عضو هیات هیئت امنا مجتمع ورزشی خیرساز ماهان بر این باور است که اگر همت خیرین و نیکوکاران نبود قطعاً در این منطقه با مشکل مواجه می‌شدیم.

میرزایی با اشاره به جمعیت حدود ۳۰ هزار نفری منطقه ۹ شیراز و نیاز شهروندان این منطقه به اماکن فرهنگی و ورزشی، گفت: شهرداری بنا دارد ۳۸۰۰ متر زمین دیگر که در مجاورت مجتمع ورزشی خیرساز «ماهان» است جهت احداث کتابخانه، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و خوابگاه و سرای محله به آقای حسین جوکار) نیکوکار واگذار کند.

گفتنی است نیکوکار شیرازی با هزینه ۵ میلیارد تومان مجتمع ورزشی و فرهنگی» ماهان را در منطقه کمتر برخوردار مهدی آباد با همکاری شهرداری شیراز که زمین به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در اختیار این خیر گذاشته است، احداث کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین شهرساز مشارکت خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود