Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:27:38 GMT

۵۰ هزار تن گندم در شهرستان بوئین زهرا برداشت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۵۷۴

۵۰ هزار تن گندم در شهرستان بوئین زهرا برداشت می‌شود

مصطفی آقاعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه شهرستان بوئین زهرا یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان قزوین است اظهار کرد: شهرستان بوئین زهرا با توجه برخورداری از اراضی گسترده و حاصلخیز و آب و هوای مناسب ظرفیت‌های بسیاری خوبی در بخش کشاورزی برخوردار است.

وی ادامه داد: شهرستان بوئین زهرا در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی از جمله زارعت، صیفی جات و باغداری دارای جایگاه‌های برتر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا با یادآوری حمایت دولت تدبیر و امید از بخش کشاورزی گفت: دولت علی رغم اینکه در زمینه اعتبارات و درآمدها شرایط خوبی ندارد اما در راستای حمایت از تلاش کشاورزان بخصوص گندم کاران قیمت خرید تضمینی گندم را به میزان مناسبی افزایش داد.

آقا علی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اعلام به موقع قیمت جدید خرید تضمینی گندم انگیزه کشاورزان برای کشت و تولید گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژِیک افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های بسیار مناسب و به موقع باران در سطح شهرستان امسال میزان برداشت محصولات زارعی بخصوص گندم افزایش خوبی دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: پیش بینی می‌شود که میزان برداشت محصول گندم آبی و دیم در شهرستان بوئین زهرا به بیش از ۵۰ هزار تن برسد.

کد خبر 4950732

منبع: مهر

کلیدواژه: بویین زهرا جهاد کشاورزی قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج مجلس شورای اسلامی صنایع دستی شهرستان بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان