Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۱۱ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان همدانی دیروز ۵۲۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۵ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۳۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است اظهار داشت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است.

بیاناتی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۳ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۲۶ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۱ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در بلوار رسالت، حریق ضایعات در بلوار نجفی و ۹ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ستار ابراهیمی، بلوار نجفی، پشت اتکا، بلوار خرمرودی، بلوار رجایی، باغ ایرانی، بلوار آزادگان، تپه مصلی و کوچه قصابان بوده و همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات حیوانات در بلوار زینبیه و حصار علی آباد، مهار حیوانات در فقیره و امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در شهرک فرهنگیان بوده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: یک نفر هم در این عملیات‌ها نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر

پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، حسین درخشان ۱۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد در ارتفاعات جنگل ابر در شهرستان شاهرود دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر واقع در سرتخت دوم منطقه قلعه چه شهرستان شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه گزارش حادثه توسط کوهنوردان منطقه به هلال احمر اعلام شد تصریح کرد: به محض اطلاع از حادثه، بلافاصله با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات کوهستان جنگل ابر. عملیات جست‌وجو و امداد و نجات از ساعت ۱۸:۴۰ روز جمعه شروع شد.

وی با تجلیل از تلاش امدادگران عنوان کرد: تلاش شبانه نجاتگران برای یافتن فرد سقوط کرده بیش از هشت ساعت در دره‌های جنگل ابر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان سمنان گفت: سرانجام پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت