Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت :برای سال جاری در صدد تامین ۶۰ دستگاه کمباین برای افزایش ناوگان برداشت محصولات زراعی هستیم تا در فصل برداشت کشاورزان دغه دغه کمبود کمباین نداشته باشند.

منصور محمدپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  در حال حاضر ۷۶کمباین در استان وجود دارد که هم اکنون در امر برداشت غلات  در خاش و سطح سیستان فعال هستند این درحالی است که نیاز منطقه سیستان حداقل  ۸۵دستگاه  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد کار برداشت از نیمه اول فروردین  در بلوچستان با حضور ۷۵دستگاه کمباین  شروع شد، هم اکنون نیز ۱۲دستگاه کمباین در خاش و ۶۴دستگاه در سطح سیستان در حال برداشت میباشند
وی گفت :طی سال گذشته علیرغم وجود تحریمها، ۳۲۰دستگاه انواع تراکتور، ۱۲دستگاه کمباین و قریب ۱۵۰دستگاه انواع تیلر ودروگر از محل تسهیلات طرح توسعه وایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، ۲۲دستگاه انواع کارنده کشت مستقیم غلات با کمک های بلاعوض ۳۰تا ۵۰ درصدی تهیه ودر اختیار متقاضیان قرار داده‌ایم که این امر سبب افزایش ضریب مکانیزاسیون استان از ۱/۷۷به ۱/۸۹ اسب بخار در هکتار شده است
این مقام مسئول اذعان داشت جهت ارتقای شاخص های مکانیزاسیون در استان، ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان ومتقاضیان خرید ماشین آلات کشاورزی  پرداخت شده است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: محصولات زراعی کمباین سیستان بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران