Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: اسامی برگزیدگان ملی و استانی پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی اعلام شد که در این میان محمدرضا ابراهیمی کتابدار کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز با معرفی کتاب «رمان های کلیدی جهان» یکی از برگزیدگان ملی این پویش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس داوری این پویش چهار جایزه سطح استانی این رقابت نیز به کتابداران فارس تعلق گرفت؛ محمدرضا ابراهیمی در این بخش نیز با معرفی کتاب «خرد برای زندگی»، سحر اقبالی کتابدار کتابخانه عمومی «غلامحسین فرخنده» شهرستان داراب با معرفی کتاب «خواجه تاجدار» و محمدحسین بهرامی کشکولی کتابدار کتابخانه عمومی اباعبدالله الحسین شهرستان فیروزآباد با معرفی دو کتاب «بریده های کوچک ذهن» و «راز»، برگزیدگان سطح استانی این رقابت شدند.

منوچهری اعلام کرد: پس از بررسی و داوری آثار ارسالی پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی، ۱۸۹ برگزیده ملی و استانی در این پویش معرفی شدند که ۲۴ اثر در بخش ملی و ۱۶۵ اثر نیز به عنوان برگزیدگان استانی هستند.

او ادامه داد: پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: در این پویش که کتابداران و سایر علاقه‌مندان با ارسال ویدئوهای کوتاه در پیام‌رسان سروش یک کتاب را به طور خلاصه معرفی و برای خواندن سایر علاقه‌مندان معرفی می‌کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزیدگان ملی کتابدار یک کتابخوان کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سعیده همتی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی و استانی برگزار می‌شود و پیش از این، مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تعیین شده بود که اکنون این زمان تمدید شد، بیان کرد: متقاضیان عرصه‌های مختلف از جمله خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برای شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا یا مراجعه حضوری و تماس با دبیرخانه استانی با شماره‌های ۲۱۲۹۱۴۲ و ۳۳۴۴۳۴۵۱ اثر خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینترنت در این رویداد شرکت کنند.

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان سمنان با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: جایزه ویژه مربوط به رویداد جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار در دو بخش تقاضامحور و کشف‌محور در راستای تحقق اهداف این قانون و اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه اعطا می‌شود.

همتی اظهار کرد: رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در بخش استانی توسط ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار می‌شود.

وی اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی برای رسیدن به نرخ رشد مطلوب در فرزندآوری و ازدواج را از جمله اهداف برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 6095209

دیگر خبرها

  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود