Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:34:10 GMT

لواندوفسکی: خودم را به توپ طلا مشغول نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۸۲۱۴

لواندوفسکی: خودم را به توپ طلا مشغول نمی‌کنم

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تاکید کرد که به کسب توپ طلا فکر نمی‌کند و موفقیت تیمی برای او مهم‌تر از هر چیزی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، روبرت لواندوفسکی یکی از مهاجمان بزرگ فوتبال جهان در چند سال اخیر بوده است. این مهاجم لهستانی بیشتر از یک دهه است که در بوندسلیگا با پیراهن دو تیم بایرن و دورتموند می‌درخشد با این حال از رسیدن به توپ طلا بازمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره کسب این جایزه گفت: من سال قبل در این مراسم شرکت کرد و باید دید که آیا  امسال فرصت شرکت در این مراسم را دارم یا نه. من خودم را با توپ طلا مشغول نمی‌کنم. برای من موفقیت تیمی مهم‌تر از هر چیزی است. موفقیت‌های فردی در درجه دوم جای دارد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در هر فصلی نسبت به فصل قبل تر بیشتر گل بزنم.

او ادامه داد: گل زدن اصلا آسان نیست به ویژه اگر شما خسته باشید چرا که ۹۰ درصد از گل ها با داشتن تمرکز بالا و توازن ذهنی به ثمر می‌رسد. اگر یک بازیکنی خسته باشد روی تمرکز او تاثیر می‌گذارد. در منطقه جریمه یک بازیکن تنها چند صدم ثانیه فرصت دارد و باید از نظر ذهنی بسیار آماده باشد.

لواندوفسکی درباره رفتارهای خاص خود گفت: من یک روز قبل از بازی گوشت نمی‌خورم چرا که باعث می شود تا بدن من سنگین شود بلکه غذایی سبکی می‌خورم. اگر یک بازیکن قبل از بازی برنج یا ماکارونی بخورد انرژی او در میدان تنها برای مدت کمی خواهد بود. من در دوران کودکی بسیار لاغر و نحیف بودم اما این باعث نشد تا علاقه به فوتبال در من بمیرد. با تلاش زیاد به این جایگاه رسیده ام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد

به گزارش قدس آنلاین، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز (شنبه) با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

دیگر خبرها

  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • چهره اصلاح‌طلب مشغول لذت بردن از هوای دلچسب تهران است | تصویر
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد