Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:31:22 GMT

چند انتصاب در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۸۳۵۸

چند انتصاب در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ملکی در ابلاغی ابوالفضل خادمیان را به عنوان مشاور رئیس سازمان در همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه و نماینده سازمان در ستاد همکاری‌ها منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای ابوالفضل خادمیان

سلام علیکم؛

نظر به تجارب ارزنده علمی و شایستگی های جناب عالی در عرصه های آموزشی و تربیتی به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان "مشاور رئیس سازمان در همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و نماینده سازمان در ستاد همکاری ها"منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است با پیگیری و تدبیر برای حسن اجرای برنامه های مصوب و ابلاغی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، موارد زیر مورد اهتمام جدی قرار گیرد:

شناسایی ظرفیت های علمی و تخصصی حوزه های علمیه مرتبط با مأموریت های سازمان و بهره برداری بهینه از آن

زمینه سازی برای بهره برداری آموزشی پژوهشی مشترک در حوزه موضوعات معارف اسلامی و علوم انسانی

شناسایی، برنامه ریزی و هدف گذاری فرصت های بالفعل و بالقوه همکاری فی مابین

برگزاری کرسی های علمی مشترک در عرصه مسائل علمی مورد نیاز

توفیق روزافزون جناب عالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) وتحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

همچنین حسن ملکی در ابلاغی عظیم محبی را به عنوان مشاور رئیس و دبیر «برنامه ویژه مدرسه» منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر عظیم محبی

سلام علیکم؛

نظر به تجربه و صلاحیت جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان مشاور اینجانب و دبیر برنامه ویژه مدرسه منصوب می‌شوید. با توجه به اهمیت این برنامه به‌عنوان یکی از بسته‌های تحولی و در عین حال لزوم مشارکت همه بخش‌های ستادی، در فرایند برنامه‌ریزی و اجرا، امید دارم با مشورت و تعامل سازنده با اعضای شورای راهبری در انجام امور زیر موفق باشید:

تشکیل شورای راهبری به طور مستمر جهت هماهنگی های بین بخشی

هماهنگی در جهت شناسایی موانع و رفع آن

هماهنگی با بخش‌های مربوط در جهت توانمندسازی کارشناسان، مدیران و معلمان مدارس

برنامه‌ریزی در جهت نظارت و ارزیابی و ارایه گزارش علمی از فرایند اجرا»

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش در ابلاغی دیگر محسن باهو را به عنوان «مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات» منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای باهو

سلام علیکم؛

به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به‌عنوان «مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات» منصوب می‌نمایم. امید است با بهره گیری از تجارب مفید خود طی سال‌های متمادی و شایستگی‌های که در شما سراغ دارم، زمینه‌های مناسب و مرتبط با مأموریت‌های سازمان پژوهش را تعیین و نسبت به عملیاتی کردن آن‌ها اقدامات لازم را به عمل آورید.

تشکیل شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان امر ضروری و مهم است که با پیگیری جناب‌عالی تشکیل خواهد شد و سیاست گذاری لازم در آن به عمل خواهد آمد.»

کد خبر 4950792

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ملکی حکم انتصاب وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران آتش سوزی اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران نیروی انتظامی طرح کاپ حوزه های علمیه آموزش و پرورش برنامه ریزی جناب عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی مطرح کرد: تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی استان با هدف تحقق اهداف شعار سال به پایان رسید.

حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقای سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان، همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

وی تشریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، وی اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقای سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان