Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:38:43 GMT

کودکان زباله گرد در «شکلات تلخ» شبکه پنج سیما

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۸۶۶۷

کودکان زباله گرد در «شکلات تلخ» شبکه پنج سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، مجتبی احمدی تهیه کننده «شکلات تلخ» درباره دومین قسمت از این مستند تلویزیونی گفت: کار کردن برای کودکان کار و خیابان از چند منظر سخت و حساس است، تجربه چند ماه تحقیق و گفتگو با کودکان کار و خیابان و شنیدن داستان زندگی شان نشان از این دارد که  ارگان های مختلفی باید دست به دست هم بدهند تا گره از مشکلات این قشر آسیب پذیر  و مظلوم باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: در قسمت دوم برنامه که امروز سه شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود به سراغ کودکان زباله گرد رفتیم و ماجرای زندگی آنها و سر ‌سامان دادن به این فعالیت اقتصادی اما خطرناک را در گفتگو با حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و هنری شهردار تهران و طیبه سیاوشی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بررسی کردیم.

این تهیه کننده یادآور شد: وضعیت بهداشت این فعالیت پر سود اما پر خطر به خصوص در وضعیت شیوع ویروس کرونا و البته تراکنش مالی و میزان بهره وری این بچه ها و... در برنامه امروز مطرح می شود و در ادامه قرار است در هر قسمت از برنامه گوشه ای از مسیر زندگی کودکان کار و خیابان در گپ و گفتی با خودشان تحلیل شود.

احمدی گفت: برنامه «شکلات تلخ» در نظر دارد، جدا از آگاه سازی درباره زندگی کودکان کار و خیابان و یادآوری به ارگان های مختلف، مردم را پای کار بیاورد تا مسئولیت اجتماعی آحاد مردم را در هر جایگاه و شغلی که هستند به کار ببندد، بی تردید حضور مردم در این مسیر از هر منظر می تواند موثر باشد. نباید و نمی شود از کنار این کودکان بر سر چهار راه ها و گذرگاه ها به راحتی عبور کرد.

وی در پایان از مخاطبان برنامه درخواست کرد تصاویر (فیلم و عکس) از هنجار ها و ناهنجاری های مرتبط با این کودکان (کار و خیابان) را از هر نقطه کشور با توصیف و توضیح به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۳۹۳۶ ارسال کنند تا از طریق برنامه «شکلات تلخ» اقدام به انعکاس و پیگیری مورد شود.

برنامه «شکلات تلخ» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی احمدی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می رود.

کد خبر 4950772 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما مجتبی احمدی فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی محمدعلی کشاورز شبکه پنج سیما بازیگر سینما سازمان سینمایی جورج فلوید سازمان صداوسیما شبکه دو سیما سیما فیلم کودکان کار و خیابان شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟

به گزارش زی‌سان به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده‌ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟