Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فتح‌الله شعبانی با اشاره به برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی برای ارتقاء کیفیت زندگی بازنشستگان صندوق بازنشستگی، اظهار کرد: برنامه مدونی برای افزایش ارتقای زندگی بازنشستگان از بهمن ماه ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان ابعاد مختلفی دارد از جمله بعد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید برای تمام این ابعاد برنامه‌ریزی شود و ابعاد را ارتقا دهیم تا در نهایت کیفیت زندگی بازنشستگان که ذینفعان اصلی صندوق بازنشستگی هستند، رشد پیدا کند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی، فعالیت خود را آغاز کردیم و در نخستین گام برنامه‌ریزی را برای ارائه تسهیلات، خرید ارزان‌قیمت برای بازنشستگان فراهم کردیم. در اسفند ۹۸ طرح مشترکی با بانک صادرات و فروشگاه رفاه تحت عنوان «طرح یاری» عملیاتی شد تا بازنشستگان بتوانند از تسهیلات خرید به رقم مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان استفاده کنند و قرار است این تسهیلات اعتباری، در دو مرحله به صورت یک ماه خرید و ۴ ماه بازپرداخت اقساط اجرا شود.

شعبانی گفت: بدون اینکه کارت جدیدی در بین بازنشستگان توزیع شود، رقم اشاره شده بر روی همان کارت بازنشستگان شارژ می‌شود و مرحله دوم وام خرید بازنشستگان از شهریور آغاز خواهد شد و تا پایان سال نیز یک مرحله دیگر وام خرید به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و یکی از دلایل تغییرات در زمان واریز وام خرید به حساب بازنشستگان، شیوع ویروس کرونا بوده که در مرحله نخست واریز وام مشکلاتی را ایجاد کرد که در ادامه این فرایند بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده است، اجرا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای خرید اقلام مورد نیاز بازنشستگان، خاطرنشان کرد: اجباری برای خرید و تسهیلات وجود ندارد و نرخ تسهیلات ۲ درصد است که بسیار ارزان‌تر از تسهیلات قرض‌الحسنه است و مهم‌تر آن که به میزان هر چیزی که خرید می‌شود، اقساط آن پرداخت می‌شود و نیاز نیست تمام اعتبار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی هزینه شود.

کد خبر 522328 برچسب‌ها بازنشستگی رفاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگی رفاه زندگی بازنشستگان صندوق بازنشستگی برنامه ریزی وام خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی