Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:40:26 GMT

اشتغال معتادان بهبودیافته مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۹۵۶۱

اشتغال معتادان بهبودیافته مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی ولی زاده صبح سه شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: افرادی که به مراکز درمانی مواد مخدر مراجعه می‌کنند در صورتی که مورد حمایت قرار بگیرند، این مواد افیونی را ترک می‌کنند، در غیر این صورت مجدد به اعتیاد بازخواهند گشت.

ولی زاده از کار آفرینان خواست در بهبود یافتگان مواد مخدر برای اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده اضافه کرد: اعتیاد به مواد مخدر یک بیماری است و متأسفانه این بیماری آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال خواهد داشت و گسترش این آسیب‌ها، آسایش، آرامش و امنیت آحاد جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

وی پیشگیری از اعتیاد را مهمترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد دانست و نقش آموزش و پرورش را در این حوزه پررنگ بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و دانش افزایی در زمینه خطرات ناشی از اعتیاد در مدارس و مراکز آموزشی می‌تواند بسیار نقش آفرینی کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل افزود: مواد مخدر یک زلزله خاموش است و در بحث مواد مخدر صنعتی هرروز یک ماده جدید به کشور وارد می‌شود.

ولی زاده با بیان اینکه امروز باید بیشتر در جریان آسیب‌های مواد مخدر قرار گرفت، تاکید کرد: پیشرفت هر کشور وابسته به انسان‌های آن کشور است و اقتصاد مقاومتی باید توسط انسان‌های سالم اجرا شود.

وی یکی از اولویت‌های مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی شدن این مبارزه بیان کرد و خواهان عزم جدی مسئولان، خانواده‌ها و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر شد.

کد خبر 4950871

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر فرمانداری بابل اشتغال ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج مجلس شورای اسلامی صنایع دستی مواد مخدر ولی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه