Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@15:35:51 GMT

برگزاری طرح تعاون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۰۳۸۶

برگزاری طرح تعاون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از برگزاری نخستین آزمون در قالب طرح تعاون در این واحد دانشگاهی با حضور دانشجوی زاهدانی خبر داد.

نیما احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با بیان این موضوع که حفظ سلامت دانشجویان در کنار برگزاری امن و با‌کیفیت امتحانات پایان ترم مهم‌ترین دغدغه این حوزه بوده است، توضیح داد: «پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در استان کرمان و پس از جلسات متعدد با اولویت قراردادن سلامتی دانشجویان، هیئت رئیسه تصمیم گرفت امتحانات دانشجویان را به‌صورت مجازی برگزار کند و در عین حال اجرای طرح تعاون برگزاری امتحانات برای آن‌دسته از دانشجویان که در شهرهای دیگر مشغول به تحصیل هستند، فراهم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «اجرای این طرح نقش زیادی در کاهش رفت و آمد دانشجویان بین شهرها و در نتیجه جلوگیری از شیوع و گسترش کرونا داشته است.»

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از برگزاری نخستین آزمون در قالب این طرح خبر داده و گفت: «نخستین نفر، دانشجویی از واحد زاهدان است که در قالب این طرح و پس از اخذ سؤالات از این واحد دانشگاهی در شهر کرمان امتحان خود را برگزار کرد.»

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات طرح تعاون

رئیس اداره خدمات آموزشی واحد کرمان  نیز در گفتگو با خبرنگار آنا در کرمان رعایت پروتکل‌ها و مقررات آموزشی را در برگزاری امتحانات این طرح بسیار ضروری دانست.

بهرام فرامرزی تأکید کرد: «دانشجویان غیر‌بومی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با حضور در نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل اقامت خود با رعایت موارد امنیت بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در امتحانات شرکت کنند.»

وی ادامه داد: «هر دانشجو در یک محل مستقل و بدون ارتباط با سایر دانشجویان امتحانات خود را برگزار خواهد کرد.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا طرح تعاون پروتکل بهداشتی امتحانات مجازی سلامت دانشجو طرح تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان