Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: سه رقمی شدن شمار مبتلایان به کرونا در این استان که در فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد و دانشگاه و وزارت بهداشت مرجع اصلی اعلام آمار است.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر محمد جمالیان گفت: رفع محدودیت‌های کرونایی در این استان موجب شده تا امکان ابتلا به ویروس کرونا افزایش و شرایط نگران کننده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: رفع محدودیت در فعالیت تالارهای عروسی و مساجد موجب خواهد شد تردد مردم در این مکان‌ها برای برگزاری جشن عروسی و ختم اموات تعداد مبتلایان را افزایش دهد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تلاش زیادی صورت گرفت تا همچنان این مکان‌ها که محل تجمع مردم است، تعطیل باشد اما با آن مخالف شد.

دکتر جمالیان افزود: رعایت نکردن شیوه‌ نامه‌های بهداشتی توسط مردم، عمده مشکل دانشگاه در مدیریت مهار و کنترل کرونا در استان است و این دانشگاه در درمان و تشخیص بیماری مشکل خاصی ندارد.

وی اظهار داشت: طبق مطالعات وزارت بهداشت و درمان وقتی آمار بیماران سرپایی در بازه زمانی ۲ هفته تا یک ماه افزایش یابد، شمار بیماران بستری هم صعودی خواهد شد که این اتفاق در استان مرکزی هم روی داده است.

رئیس دانشگاه علوم علوم پزشکی استان مرکزی گفت: اعمال محدودیت در بازگشایی مراکز به استان ها واگذار شده است و برای تعطیلات پایان هفته اعمال محدودیت در کردستان آغاز شده است تا از سفر مسافران به این منطقه جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: ظرفیت تخت‌های بستری در بیمارستان های استان‌های مجاور استان مرکزی تکمیل شده و این وضعیت به نگرانی کادر درمانی افزوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک علوم پزشکی استان مرکزی گفت دانشگاه علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه