Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی از آخرین وضعیت بشار رسن و صحبت های زنوزی می گوید.

طرفداری - افشین پیروانی به صحبت های روز گذشته زنوی، واکنش تندی نشان داده است.

افشین پیروانی درباره امضای هفت باشگاه لیگ برتری بری لغو لیگ برتر به رادیو تهران گفت: 

اینکه بخواهیم با زبان تهدید صحبت کنیم جالب نیست.  اگر شما می خواهید پیشنهاد بدهید بیایید و ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان زیاد از حد و جایگاهی که دارند اظهار نظر می کنند. اکنون تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این است. از ورزش می توان لذت برد. البته شرایط فدراسیون به گونه ای است که نمی توانند به صحبت های این آقایان که هر روز با تهدید می آیند و مشکل تراشی می کنند پاسخ دهند.

پیروانی در ادامه به صحبت های زنوی هم واکنش نشان داده و در این باره اضافه کرد:

 آقایان الان که می بینند به نتیجه نمی رسند به کرونا می پردازند. هدف آقایان این است که مقابل فوتبال بایستند. اگر فصل جاری فوتبال را تعطیل کنیم مطمئنا فصل آینده هم فوتبال نخواهیم داشت. آرزوی قلبی ام این است که سلامتی بازگردد. تهدید می کنند نمی آییم خب نیایید. باید به ما احترام بگذارند چون قهرمان چندین ساله ایران هستیم. با لحنی صحبت می کنند که مجبور می شویم پاسخ بدهیم. ۴۰ میلیون هوادار داریم که آنها هم از ما انتظار پاسخ دارند. از دیروز تا حالا چه تعداد افرادی بخاطر اظهار نظر ایشان ناراحت شده اند.

پیروانی درمورد امکانات بهداشتی پرسپولیس بیان کرد:

تونل ضد عفونی را دوست صمیمی ام به من هدیه داده است. به خدا ما پرسپولیس هستیم. همه دنبال این هستند روی پیراهن ما تبلیغ کنند و اسپانسر شوند. بخاطر یک تونل ضد عفونی هرچه می خواهند می گویند اما خدا را قسم می خورم که کسی از آن خبر نداشت. شما اگر مالک و سرمربی شدید باید مواظب طرز بیانتان باشید. چرا می گویند جلسه نمی گذارند تا اظهار نظر کنیم؟ شما در رسانه مدام حرف از نیامدن می زنید. در همان جلسات هم همین را خواهید گفت.

پیروانی درباره موضع کمیته انضباطی در برابر تیم های انصراف دهنده گفت:  

آنها با قدرت دارند برخورد می کنند. زبان تهدید هیچ کجا قشنگ نیست. اگر در لیگ برتر شرکت نکنید بهای آن را هم خواهید داد. فکر می کنم اگر سه هفته بازی کنند به لیگ پایین تر می روند. مدیران حق دارند که بخاطر مسائل مالی چنین فشاری را روی بازیکنان خود ایجاد می کنند.

پیروانی درمورد آخرین وضعیت بشار رسن گفت:

باشگاه تا جایی که توانسته است پرداختی داشته و تا چند روز دیگر باز هم پرداختی خواهند داشت. پرسپولیس مدتهاست با کمک هواداران خود اسپانسر و تبلیغات می گیرد. دوستان شعار ندهند دولت به ما کمک می کند. مجلس نمی گذارد که به باشگاه های پرسپولیس و استقلال کمک دولتی شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس