Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود سیجانی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم درسالن جلسات کرامت استانداری بیان کرد:‌ فعالیت حداکثری واحدهای صنعتی تولیدکننده کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی در فصل تابستان و پیک مصرف برق که منجر به کاهش فعالیت موقت برخی از واحدهای صنعتی می‌شود،‌ نیازمند تسهیل در جریان تامین انرژی موردنیاز این واحدها در بخش برق و گاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به پیگیری موضوع اعطای سند به بهره‌برداران شهرک صنعتی شهاب اشاره کرد و افزود: در جریان برگزاری جلسه‌های کارشناسی برای حل این موضوع قرار شد،‌ اداره کل راه و شهرسازی قم از طریق نهادهای بالادستی مساله را پیگیری کند تا این امر به شرکت شهرک‌های صنعتی استان واگذار شود و این شرکت با بهره‌برداران در خصوص اعطای سند در ارتباط باشد.

وی در خصوص تسهیل حضور بنکداران در شهرک صنعتی شهاب نیز گفت: قرار شد اتحادیه بنکداران لیست متقاضیان واجد شرایط را برای دریافت زمین و عقد قرارداد به شرکت شهرک‌های صنعتی استان ارسال کند.

سیجانی ادامه داد: همچنین قرار شد اتحادیه چاپخانه‌داران نسبت به ساخت‌وساز و راه‌اندازی واحدهای موردنظر خود در این شهرک اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بانک‌های عامل استان خواست به پرونده‌های درخواست تسهیلات ارائه‌شده با سرعت بیشتری رسیدگی و در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ با جذب اعتبارات تخصیص‌یافته،‌ اقدام کنند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان قم بیش از۵۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۳۲ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۵۸۷ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

برچسب‌ها رونق تولید قم بازار محصولات بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید قم بازار محصولات بهداشت و سلامت رونق تولید قم بازار محصولات بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال