Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@05:17:57 GMT

۳۰ روستای اسفراین دچار تنش آبی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۱۱۳۳

۳۰ روستای اسفراین دچار تنش آبی هستند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  طاهر رستمی سه‌شنبه ۲۷ خرداد  اظهار کرد: تاکنون دو نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان در این زمینه برگزار شده که نتیجه آن حل مشکل آب ۲۰ روستا به طور موقت بوده اما همچنان ۱۰ روستا همچنان با قطعی آب در ساعاتی از شبانه‌روز مواجه هستند.

وی اختصاص یک تانکر آبرسانی به اداره آب فاضلاب شهرستان، پرداخت بخشی از معوقات حقوق آبداران و بدهی پیمانکاران تانکرهای آبرسانی برای سرعت بخشیدن به آبرسانی در روستاها و کمک گرفتن از ظرفیت تانکرهای آبرسانی امور عشایر برای آبرسانی به پنج روستا را از جمله اقدامات انجام شده برای رفع موقت مشکل بحران کم‌آبی در روستاها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسفراین گفت: مشکل قطعی آب در شهرک سلمان فارسی در حاشیه شهر نیز وجود دارد که قرار است مشکل آن تا دو هفته آینده برطرف شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی «احد» تا پایان سال ۹۹،  تامین آب ۲۵ روستای اسفراین پایدار خواهد شد.

رستمی گفت: برخی روستاییان  از آب شرب برای کشت انواع صیفی و احداث باغ‌هایی همچون پسته در این مناطق استفاده می‌کنند که در صورت نیاز انشعابات آب این افراد قطع خواهد شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد در استان خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 522362 برچسب‌ها آب آبفا - آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب آبفا آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس