Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک توسعه تعاون استان البرز از شرکت‌های شهرک صنعتی اشتهارد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور به‌صورت ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون، علی غیاثی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد گفت: حمایت از شرکت‌های فعال مستقر در شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های بانک بوده و مجموعه مدیریت بانک همواره پشتیبان بخش‌های تولیدی اقتصاد می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی بازدید از شرکت‌های کارتن خورشید، داروسازی فندا و چرم ستاره وطن اظهارداشت: این شرکت‌ها از مشتریان قدیمی و ثابت بانک می‌باشند و طی سال‌های اخیر از خدمات ویژه بانکی و اعتباری بانک توسعه تعاون استفاده نموده‌اند.

امید است با ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی و صنعتی؛ فرآیندهای مرتبط با راهبرد رونق و جهش تولید تقویت گردیده و سطح اشتغال در این بخش‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حضور بیش از ۷۰۰ واحد فعال در این شهرک صنعتی سبب تبدیل این شهرک به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور شده است گفت: کارآفرینان، تعاونگران و تولیدکنندگان برای تداوم سطح مناسب تولید، نیازمند تزریق سرمایه و حمایت ویژه هستند و با توجه به جایگاه و رسالت سیستم بانکی کشور در زمینه حمایت از تولید، این بانک مطابق راهبردهای اصلی خود، به جایگاه ویژه‌ای در میان مؤسسات مالی به لحاظ ارائه خدمات تسهیلاتی و بانکی به واحدهای فعال در شهرک صنعتی اشتهارد دست‌یافته است.

غیاثی همچنین اظهار داشت: بانک توسعه تعاون استان البرز با تمام توان و ظرفیت آماده ارائه خدمات مالی و اعتباری به شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد و سایر شهرک‌های صنعتی استان می‌باشد، تا شاهد پیشرفت روزافزون استان و افزایش سرانه اشتغال در جهت افزایش توان تولید آن‌ها باشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون شهرک صنعتی اشتهارد بانک توسعه تعاون استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام