Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار همدان با اشاره به اجرای ۱۰۵پروژه عمرانی و خدماتی سال ۹۹ در شهرداری منطقه یک عنوان کرد: یکی از شاخصه های مهم در اجرای پروژه ها همسویی آنها با نیاز شهروندان است و توجه به این عامل مهم باعث موفقیت مدیریت شهری در توسعه شهر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان عباس صوفی، با اعلام این خبر اظهار کرد: مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی شده است پروژه ها در تمامی حوزه ها به صورت متوازن انجام پذیرند و ضمن دستیابی به یک شهر پایدار، رضایت شهروندان را نیز به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همواره مهم ترین درخواست شهروندان بهبود معابر و خیابانها می باشد که در بودجه سال جاری پروژه هایی در جهت افزایش کیفیت و استانداردسازی آنها در نظر گرفته شده است.

شهردار همدان ادامه داد: بهبود فضای سبز و احداث پارک های جدید، زیبا سازی فضای شهری، تملک و بازگشایی معابر پر ترافیک، احداث پارکینگهای عمومی و توسعه زیرساختهای فرهنگی و ورزشی از دیگر محل های هزینه کرد سال ۹۹ شهرداری منطقه یک هستند.

در ادامه دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: در سال گذشته ۹۵ پروژه عمرانی با موفقیت صورت پذیرفت و در سال جاری  با بودجه ای ۱۱۳۰میلیارد ریالی درصدد آن هستیم تا ۱۰۵ پروژه را تقدیم شهروندان خوب همدانی کنیم.

وی عنوان کرد: در سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال بودجه در جهت بهبود طرح های عبور و مرور شهری از قبیل آسفالت ریزی و لکه گیری معابر، اصلاحات هندسی و زیر سازی معابر مختلف هزینه خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش همزمان چهار اکیپ آسفالت ریزی۱۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح منطقه صورت پذیرفته است که از مهم ترین آنها می توان به خیابان حق گویان، جاده قدیم دره مراد بیگ، میدان جهاد و خیابان میرزاد عشقی اشاره کرد.

 دهبانی صابر با توجه به اقدامات انجام شده در خیابان قهرمان همدان مطرح کرد: در خیابان قهرمان نیز به منظور ارتقاء ایمنی عبور و مرور شهروندان و بهبود ترافیک عملیات اصلاح هندسی و آسفالت ریزی انجام شد که سعی داریم در نقاطی که شهر دارای گره های ترافیکی است با استفاده از نظرات کارشناسی این اصلاحات را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شهرداری منطقه یک ۱۱۷ هزار متر مربع پیاده رو سازی و استاندارد سازی انجام داد افزود :سعی داریم تا نهضت پیاده رو سازی را ادامه دهیم و در سال جاری نیز ۱۵۳ میلیارد ریال بودجه به این امر اختصاص یافته است که پیاده رو سازی بلوار مصیب مجیدی، کوی خاتم، شکریه، پاستور ، احمدی روشن، مهدیه و... از مهم ترین آنها می باشند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت :روان سازی ترافیک با استفاده از تملک و بازگشایی معابر از روزهای ابتدایی سال جاری در منطقه با تخریب ساختمان ۳۳ واحدی در بلوار شهید فهمیده آغاز شد و هم اکنون نیز معبری در خیابان پرستار و فرشچیان جهت کاهش هرچه بیشتر ترافیک این منطقه گردشگری در حال بازگشایی است، امیدواریم با بودجه ی ۱۵۱ میلیاردی که در سال جاری در نظر گرفته شده است گام مهمی در جهت روانسازی ترافیک شهر همدان برداریم.

وی با اشاره به اینکه پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی‌های معضلات زیست محیطی آنها موجودیت فضای سبز و گسترش آن را اجتناب ‌ناپذیر کرده‌ است مطرح کرد: توسعه و احداث پارک ها با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریالی را از اولیوتهای این منطقه می باشدو در حال حاظر اجرای پارک نواری کمال آباد و هنرستان که زیرسازی های آن صورت پذیرفته و همچنین پارک نواری میدان بیمه از استادان تا بلوار بعثت را در دستور کار قرار دادیم و در بحث بازسازی پارک ها و فضای سبز می توان به ترمیم و باسازی پارک مردم، پارک جوان، بلوار کاج، ترمیم محوطه مسیر گنجنامه ترمیم اشاره نمود.

 وی افزود: عملیات اجرایی پارک جنگلی ولایت نیز از هفته بعد آغاز خواهد شد که سعی داریم تا محیط طبیعی این منطقه حفظ شده و با اجرای مناسب جاده های دسترس در آن محیطی مفرح جهت خانواده ها احداث نماییم.

دهبانی صابر گفت: لزوم احداث پارکینگ ها در شهر بر کسی پوشیده نیست و با احداث آنها مشکلاتی که در حوزه شلوغی خیابانها و ترافیک وجود دارد قابل حل شدن می باشد به همین دلیل در سال جاری ۱۱۰ میلیارد ریال بودجه جهت ساخت پارکینگ های عمومی در نظر گرفته شده استکه از مهم ترین آنها می توان به پروژه پارکنیگ تالار قرآن و پارکینگ پشت تالار مرمر اشاره کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از اعتبار ۸۳ میلیارد ریالی این حوزه خبر داد و گفت: در سال جاری شهرداری منطقه از روزهای ابتدایی سال جاری عملیات اجرای چهار زمین ورزشی سطح منطقه را آغاز کرد که تا ابتدای فصل تابستان آماده بهره برداری هستند، این زمینها مناسب استفاده ورزشهای چند منظوره بوده و ورزشکاران در رشته های مختلف می توانند از آنها استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهردار همدان عباس صوفی شهرداری منطقه آسفالت ریزی سال جاری احداث پارک مهم ترین منطقه یک یک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند

شهردار همدان با بیان اینکه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری شهرداری پیش‌بینی شده است، گفت: خیابان‌های شش‌گانه میدان مرکزی به پیاده‌راه تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان با بیان اینکه تمام خیابان‌های شش‌گانه میدان مرکزی به پیاده‌راه تبدیل می‌شود، اظهار داشت: بر اساس بازخوردهایی که از انجام پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای پروژه پیاده‌راه باباطاهر با محوریت دانشگاه بوعلی و سجاده آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، بیان کرد: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر پروژه‌ها نیز بعد از انجام این پروژه با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با اعلام اینکه شهرداری 300 میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه‌ عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

 حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی‌ در میدان امام(ره)، خیابان بوعلی و اکباتان بیان کرد: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در کشور، اظهار داشت: شروع به کار شوراها از نهم اردیبهشت سال 1378، همزمان با پیام امام خمینی(ره) و با صدور پیام ویژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری بود و به دنبال آن مردم با انتخاب اعضای شورای شهر وکلای خود را بر آنچه که شهرداری انجام دهد و بر عملکرد این سازمان، انتخاب کردند.

محمود مسگریان با بیان اینکه شوراها سیاست‌ها را به شهرداری ابلاغ می‌کنند و نظارت دارند تا طرح‌ها اجرایی شود گفت: اهم پروژه‌های شهری در بودجه سالانه شهرداری از سوی شوراها تصویب می‌شود که یکی از آنها پیاده‌راه سازی‌ بوده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها پیش پیاده‌راه‌سازی در شهر همدان آغاز شده افزود: با توجه به اجرای پیاده‌راه بوعلی و اکباتان، به دنبال این هستیم مردم بهترین بهره را از این پیاده‌راه‌ها داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از اقدامات شهرداری منطقه چهار همدان بیان کرد: امسال در این منطقه چندین پروژه آغاز شده است که جای قدردانی دارد ضمن اینکه در اجرای پیاده‌راه باباطاهر مسیری برای وسایل نقلیه عمومی فراهم و از لحاظ بصری نیز به بهترین و زیباترین شکل اجرایی می‌شود.

پیاده‌راه باباطاهر با اعتبار10 میلیاردی آغاز شد

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان نیز در این مراسم اعلام کرد: عملیات پروژه پیاده‌راه باباطاهر با اعتبار 10 میلیارد تومان آغاز شد و این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر اجرایی می‌شود.

علی طهماسبیان خواستار همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان همچون برق و گاز در اجرای این پروژه شد و عنوان کرد: فاز نخست این طرح اجرایی می‌شود و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم در 80 روز این مرحله را به پایان برسانیم.

وی بر بالابردن ظرفیت گردشگری شهر با اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی تاکید کرد و گفت: کمک به حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست، کاهش آلودگی‌ها و غیره از جمله مزایای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی