Web Analytics Made Easy - Statcounter

"علی‌اصغر شعاعی" به سمت مدیر مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن معرفی شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمد نقیب، سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم در حکمی "علی‌اصغر شعاعی" را به سمت مدیر مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با تلاش و اهتمام مدبرانه و دلسوزانه خود، موجبات ارتقاء و تعالی امور قرآنی را در سطح مطلوب و مورد انتظار جهت تحقق هر چه بهتر اهداف دانشگاه فراهم نمایید.

بدون شک انوار مقدس قرآن‌کریم و عنایات معصومان (ع) در راه تحقق اهداف بلند دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم، راهنما و مددکار بوده و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم در خدمت به کلام‌الله مجید را قرین توفیق خواهد گرداند.

یادآور می‌شود، علی‌اصغر شعاعی از جمله قاریان بین‌المللی قرآن و دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم است. وی از قاریان رسمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم است و از جمله‌ رتبه‌هایی که تاکنون به دست آورده می‌توان به دریافت رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرائت در هندوستان (سال 1386) و رتبه اول مسابقات بین‌المللی مفازا (شبکه جهانی الکوثر در سال1397) اشاره کرد.

دریافت رتبه اول جشنواره کشوری روش تدریس قرآن سال 84 از سوی سازمان تبلیغات، دریافت رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن سال 92 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دریافت رتبه سوم رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن در سال 88 و دریافت رتبه ممتاز مسابقات سراسری قرآن در رشته ابتهال در همین سال از جمله رتبه‌های این قاری بین‌المللی قرآن در عرصه مسابقات است.

خاکی: اقدامات مجازی و جهادی در اولویت فعالیت‌های فرهنگسرای قرآن

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن کریم دانشگاه علوم و معارف قرآن دریافت رتبه بین المللی امور قرآنی قرآن کریم رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم