Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری یونهاپ مدعی شد کره شمالی عصر امروز سه شنبه به وقت محلی، دفتر ارتباط مشترک بین کره‌ای را در شهر مرزی کائه سونگ منفجر کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از یونهاپ، این انفجار راس ساعت ۱۴:۳۹ دقیقه بعد از ظهر امروز روی داده است.

پیش از این برخی منابع رسانه‌ای و نظامی کره جنوبی از شنیده شدن صدای انفجار بزرگی در مرز دو کره خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این انفجار چند روز پس از آن رخ داد که «کیم یو جونگ» خواهر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نسبت به اقدام نظامی علیه کره جنوبی هشدار داده بود.

کره شمالی در چند روز گذشته از کره جنوبی به دلیل عدم جلوگیری از ارسال اعلامیه‌های تبلیغاتی علیه پیونگ یانگ در مرز مشترک انتقاد کرده بود.

دفتر ارتباط مشترک دو کره در سپتامبر سال ۲۰۱۸ به منظور تسهیل در مبادلات و همکاری‌های بین دو کره و طبق اعلامیه پانمونچوم راه اندازی شد.

دو کره روابط خود را از اوایل ماه ژانویه امسال به دلیل نگرانی از همه گیری کرونا به حالت تعلیق درآوردند هفته گذشته کره شمالی، کره جنوبی را "دشمن" توصیف کرد و قول داد تمام خطوط ارتباطی با این کشور را قطع کند، اما در عوض سئول از پیونگ یانگ خواسته بود به توافق نامه صلح پانمونجوم پایبند باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خواهر کیم جونگ اون کره جنوبی کره شمالی دو کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)