Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: تالارهای پذیرایی فقط در مناطق سفید و با ۵۰ درصد ظرفیت اجازه فعالیت دارد و در اصفهان تالارهای متخلف بسیاری فعالیت می‌کند.

سید مهدی میر جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اطلاع از وضعیت بازگشایی تالارهای پذیرایی در استان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل صادر شده از طرف ریاست جمهوری و استاندار اصفهان با تمام شبکه‌ها در استان مکاتبه کرده‌ایم و نتیجه این مکاتبه‌ها موافقت با بازگشایی تالارها فقط در مناطق سفید استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازگشایی تالارها در مناطق سفید با شرط رعایت تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت امکان پذیر است.

مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با تاکید اینکه شهر اصفهان در وضعیت زرد و در معرض هشدار است، خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان تالارها هنوز اجازه فعالیت ندارد، در یک ماه اخیر با تالارهای متخلف بسیاری در شهر اصفهان برخورد شده و در این مدت در شهر اصفهان روزانه حدود دو یا سه مراسم غیرقانونی به ویژه در منطقه مرق و مهیار برگزار شده است.

وی با توضیح اینکه طی این مدت برخی از تالارها پلمب شده‌اند، افزود: چون قسمت اعظم این اخطارها و پلمب مراکز بر عهده اداره اماکن است، هنوز آمار تالارهای پلمب شده به طور کلی و دقیق در دسترس نیست، همچنین پلمب نتیجه گزارش‌های مردمی، گزارش ارگان‌ها و بازرسی بازرسان اداره اماکن و معاونت بهداشتی استان است.

میرجهانیان با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌ها توسط تالارها و برگزاری مراسم‌های غیر قانونی برخورد جدی و قانونی را در پی دارد، اضافه کرد: برگزاری مراسم‌های غیرقانونی در تالارها می‌تواند تهدید علیه بهداشت عمومی باشد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از پنج تالار در شهر اصفهان پلمب شدند، گفت: بازگشایی تالارها در شهر اصفهان بستگی به وضعیت بیماری کووید ۱۹ دارد و تاریخ و روز مشخصی برای بازگشایی تالارها معین نشده است، با توجه به روندی که بیماری دارد و اکثر مردم آن را به فراموشی سپرده‌اند، نباید فراموش کنیم که این بیماری هنوز وجود دارد و باید به طور جدی به تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های مقابله با ابتلاء به کرونا توجه ویژه شود.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان در خصوص چرایی ممانعت از بازگشایی تالارهای عروسی، اظهار کرد: توقف افراد در رستوران کوتاه مدت امکان فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراکز فراه م است همچنین رستوران‌ها نیز با تمام ظرفیت فعالیت ندارد، اما تالارها شرایط ویژه دیگری دارد که متضاد با پروتکل‌های مقابله با کرونا است به همین جهت باید فعلاً تعطیل باشد تا سلامت مردم تضمین شود.

وی توضیح داد: در چند شب گذشته در خمینی شهر مراسم عروسی که غیرقانونی برگزار شده بود، توسط بازرسین متوقف شد و در این عروسی یک هزار مهمان دعوت شده بودند و این یعنی یک فاجعه.

کد خبر 429056

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مركز بهداشت اصفهان ممنوعيت تالار پذیرایی مراسم عروسی فعالیت غیر قانونی پلمب کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازگشایی تالارها شهر اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است