Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از وجوه متمایز و جریان‌ساز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ایجاد زمینه مناسب برای بررسی و ارزیابی بهترین فیلم دیگر جشنواره‌های کشور، برای جامعه مخاطبان است. آن ‌چه مدیریت و بدنه سینمای کشور برای هدایت، نظارت، و حمایت دستگاه عظیم فیلم و سینما بدان نیازمند است.

از این‌رو در بخش «جشنواره جشنواره‌ها»ی این رویداد هنری، آثاری از فیلم و سینمای انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس که در تمام جشنواره‌های داخلی جایزه «بهترین فیلم» را در ۴۰ سال گذشته در قالب های «سینمایی»، «تله فیلم»، «کوتاه»، «مستند»، «پویانمایی»، و «نماهنگ» دریافت کرده‌اند، به مسابقه گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت داوران این بخش هشت تندیس و دیپلم افتخار به بهترین فیلم بلند سینمایی، بهترین تله فیلم، بهترین فیلم بلند مستند، فیلم کوتاه مستند، فیلم کوتاه داستانی، بهترین فیلم بلندپویانمایی، بهترین فیلم کوتاه پویانمایی و بهترین نماهنگ اهدا خواهد کرد. متقاضیان حضور در این بخش باید دیپلم افتخار یا لوح تقدیر خود را که برای بهترین فیلم دریافت کرده اند، در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

آخرین مهلت بارگذاری تصویر دیپلم افتخار یا لوح تقدیر آثار در بخش جشنواره جشنواره‌ها پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ است. شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم» و «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پویا نمایی هفته دفاع مقدس مستند اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پویا نمایی هفته دفاع مقدس مستند اکران فیلم پویا نمایی هفته دفاع مقدس مستند اکران فیلم بهترین فیلم جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد