Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح مواسات و همدلی گفت: با هدف اجرای طرح مواسات و همدلی میان نیازمندان ۲ هزار تن گوشت میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توزیع شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص طرح توزیع ۲ هزار تن گوشت گرم در قالب طرح مواسات و همدلی که صبح سه شنبه (۲۷ خرداد) انجام شد گفت: این امر با هدف تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در قالب اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی است که در نیمه شعبان سال جاری نسبت به آن تأکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح مواسات و همدلی یکی از طرح هایی است که در قالب عنوان طرح راهکار ویژه کانون کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا با هدف تأمین نیاز مردم انجام شد.

وی توضیح داد: در سطح استان البرز به ویژه در شهر کرج شاهد بیشترین اهتمام و پیگیری برای تحقق طرح راهکار شکل گرفته است که براساس آن مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با هماهنگی امامان مساجد در قالب شناسایی افراد نیازمند محل اقدام کرده اند.

این استاد دانشگاه در پایان مطرح کرد: طرح مواسات و همدلی تنها ویژه ماه مبا ارک رمضان نیست، بلکه در تمام طول سال این طرح با هدف توجه و رسیدگی به محرومان اجرا می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تصریح کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در محلات با محوریت مسجد بیشترین شاخصه فعالیت را در روند اجرای طرح مواسات و همدلی دارند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای طرح راهکار طرح مواسات و همدلی حجت الاسلام شکری کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح مواسات و همدلی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام

‌ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند. - اخبار استانها -

رضا البرزی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و 100 معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به 8 هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.
انتهای پیام/ کد 1106

 

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران