Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انتشار فیلمی جدید از رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با جوانی سیاه پوست و متعاقب آن قتل وی و کشف جسد یک دختر سیاه پوست بار دیگر خشم جامعه سیاه پوستان را در این کشور شعله ورتر کرده است. تاریخ انتشار: 12:39 - 27 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۴۹۱ خبرگزاری میزان – پس از آنکه آمریکا طی سه هفته اخیر و در پی قتل «جورج فلوید» به دست پلیس این کشور شاهد اعتراضات سراسری بود، اکنون انتشار فیلم‌ و تصاویر دیگری از رفتار خشونت آمیز پلیس با سیاه پوستان، شعله‌ های خشم معترضان را برافروخته‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش «دیلی میل»، پلیس کارولینای جنوبی فیلمی را منتشر کرده که در آن مشاهده می‌شود یک افسر پلیس، جوانی سیاه پوستی را که با دست بسته اقدام به فرار می‌کند با شلیک گلوله به قتل می‌رساند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   گزارش‌ها نشان می‎دهد که در ماه نوامبر گذشته، یک جوان سیاه پوست ۲۸ ساله، در خارج از منطقه «والمارت» در کارولینای جنوبی، به دست پلیس کشته شده است.       پلیس مدعی شده که «مک کری»، مظنون به سرقت از یک فروشگاه بو که پس از بازداشت از دست پلیس فرار می‌کند.   در فیلم انتشار یافته دیده می‌شود که «افسر پلیس دست‎کم ۲ بار به سمت مظنون تیراندازی می‌کند.»       افسر پلیس مدعی شده است «برای دفاع از خود به سمت او شلیک کرده است.» بیشتر بخوانید:  روایت هافینگتون پست از زندگی سیاه پوستان در آمریکا سایه ترس بر سر واشنگتن؛ تبدیل کاخ سفید به قلعه‌ای با دیوار‌های فلزی

دیلی میل در خبری دیگری نوشت «جسد یکی از سیاه پوستانی که در تظاهرات اخیر آمریکا شرکت کرده بود، در فلوریدا کشف شده است.»  
ماموران اداره پلیس فلوریدا اعلام کردند «جسد یک دختر سیاه پوست ۱۹ ساله، صبح روز دوشنبه، پیدا شده است.»   پلیس جسد این جوان سیاه پوست را به همراه جسد یک زن ۷۵ ساله کشف کرده است.    
نتایج کالبد شکافی نشان می‎دهد که جوان سیاه پوست به قتل رسیده است.

به گفته پلیس، «اولو واتویین سالو»، ۱۹ ساله، در همان روز قتل در صفحه توییتر خود نوشته بود که طی چند روز گذشته مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل جورج فلوید جوان سیاه پوست جسد یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند. امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردن و پس از خارج کردن مغروق آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند. تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد./تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه