Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بیش از 67 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به صاحبان بنگاه ها و فعالان اقتصادی اعطا کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز با تسهیلات مشارکت مدنی ضمن تضمین موفقیت کسب و کار، راهی مطمئن برای توسعه فعاليت هاي توليدي، بازرگانی و خدماتی پیش روی اشخاص حقیقی و حقوقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشخاص در قالب این تسهیلات، برای ایجاد، توسعه، تکمیل و نوسازی واحدهای توليدي اعم از صنعتي، معدني، کشاورزي، مسکن و همچنین توسعه امور وارداتی و صادراتی خود طرف معامله بانك قرار می گيرند.

در این تسهیلات سهم الشرکه نقدي يا غيرنقدي متعلق به اشخاص حقيقي يا حقوقي، به نحو مشاع و به منظور انتفاع طبق قرارداد با بانک، تقسیم می شود.

بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بالغ بر یک شش و 158 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به ارزش 67 هزار و 246 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین این بانک در مدت مذکور، 91 هزار و 908 فقره تسهیلات در قالب عقود اسلامی پرداخت کرده است که ارزش ریالی این تسهیلات به 151 هزار و 183 میلیارد ریال بالغ می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تسهیلات تسهیلات پول نیوز بانک ملی سود بانکی کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس