Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در سال گذشته 2 هزار و 643 درخواست مشاغل سخت و زیان آور به منظور بهره مندی از قانون بازنشستگی پیش از موعد در کمیته های بدوی و تجدیدنظر این اداره کل بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" با بیان اینکه به استناد آئین نامه و دستور العمل های اجرایی کارهای سخت و زیان آور، کمیته های بدوی و تجدید نظر تعیین و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور اقدام به بررسی مشاغل سخت و زیان آور می کنند، افزود: در این راستا کمیته بدوی بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور در این اداره کل با تشکیل 40 جلسه کمیته بدوی و تجدیدنظر، نسبت به بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: از مجموع 2 هزار و 643 درخواست مطرح شده در کمیته بدوی و تجدیدنظر، 2 هزار و 54 درخواست در کمیته بدوی و 74 درخواست در کمیته تجدیدنظر مورد تایید قرار گرفت و برای اقدام های بعدی به سازمان تامین اجتماعی ارسال شد.
ابراهیمی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون برای 977 نفر حکم بازنشستگی توسط تامین اجتماعی صادر شده است.
براساس قانون، لازمه برقراری مستمری بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور دارا بودن حداقل 20 سال متوالی و یا 25سال متناوب اشتغال در کارهای سخت و زیان آور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مشاغل سخت و زیان آور کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است