Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پیشین پرسپولیس که پس از اختلافات شدید با هیات مدیره باشگاه در بیستم اسفندماه سال گذشته از پست خود کناره گیری کرد دیگر در ساختمان این باشگاه حاضر نشد تا درباره ابهامات برخی پرونده های حقوقی و مالی دوران مدیریت خود صحبت کند.

از قرار معلوم برخی پرونده های حقوقی این باشگاه که به امضای انصاریفرد رسیده است برای اعضای هیات مدیره باشگاه سوالاتی را بوجود آورده که همین موضوع نیز سبب ورود کارشناسان سازمان بازرسی به آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در دوران مدیرعاملی کوتاه مدت انصاریفرد قراردادهای حقوقی و مالی مهمی را با بازیکنان و اسپانسرهای خود منعقد کرده که حال باید زیر ذره بین سازمان بازرسی قرار بگیرد.

کد خبر 4951053

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسن انصاریفرد باشگاه پرسپولیس سازمان بازرسی کل کشور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند وزارت ورزش و جوانان والیبال مارک ویلموتس فیفا کشتی آزاد احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی