Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، دکتر محمد سپهری درباره آزمون مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: نحوه برگزاری امتحانات غیرحضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در اختیار استاد است و استادان در پایان امتحانات، مستندات قابل بررسی درباره نحوه ارزشیابی خود را در قالب فایل (صوتی، کتبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) حداکثر تا اول مردادماه همراه با لیست نمرات به مدیران گروه ارائه می‌دهند.

وی افزود: شیوه‌های ارزشیابی می‌تواند در بستر یک یا چند نرم‌افزار پیشنهادی استادان و مورد تأیید دانشکده‌ها صورت بگیرد و امتحان به‌صورت کتبی یا شفاهی و ترکیبی برگزار شود، البته سؤالات اساتید باید مفهومی، تحلیلی و مقایسه‌ای باشد.

معاون آموزشی واحد خاطرنشان کرد: در صورت تقاضای استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کسب موافقت آموزش می‌توان امتحان حضوری محدود برگزار کرد و امتحانات غیرحضوری در مقطع کارشناسی به‌صورت مجازی و در بستر یکی از سامانه‌های نرم افزاری دانشگاه صورت بگیرد.

سپهری با اشاره به اینکه امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی از شنبه ۳۱ خردادماه و برای مقطع کارشناسی از روز سه‌شنبه ۳ تیرماه آغاز می‌شود، افزود: پایان امتحانات ۳۰ تیرماه خواهد بود و مدت زمان مجاز برای امتحانات مجازی دروس عمومی حداکثر ۶۰ دقیقه، دروس تخصصی ۷۵ دقیقه و دروس محاسباتی حداکثر تا ۹۰ دقیقه است. همچنین امتحانات دروس جبرانی کارشناسی ارشد با دانشجویان مقطع کارشناسی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دانشجویان با ورود به کارتابل دانشجویی خود، برگه ورود به جلسه امتحان خود را با بررسی دقیق واحدهای انتخابی چک و مشاهده کنند و در صورت هرگونه مغایرت و یا مشکلی در حوزه‌های آموزشی، مالی و دانشجویی، با مراجعه به دانشکده ذی‌ربط و قبل از شروع امتحانات نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

سپهری اضافه کرد:در هر مجتمع، سایت کامپیوتری مجهز به امکانات نرم‌افزاری برای دانشجویان و استادان فاقد امکانات کامپیوتری و اینترنتی تجهیز و آماده است و در هر دانشکده ستاد امتحانات مجازی متشکل از رئیس، معاون، مدیران گروه، مدیر آموزش و پشتیبانی فنی در تمام مدت امتحانات پاسخگوی دانشجویان و استادان هستند و مشکلات احتمالی آموزشی و فنی را حل می‌کنند.

کد خبر 4951096

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات پایان ترم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا امتحانات پایان ترم وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران کاردانی نظام جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان خورستان از اعتراضات دانشجویان آمریکا

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را اعلام کردند.

فیلم‌؛ سید خلیل موسوی

کد خبر 6090160

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمایت دانشگاهیان خورستان از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر