Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:54:05 GMT

فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۷۷۰

ایسنا/خوزستان پروژه قطار شهری اهواز که عملیات اجرایی‌اش در سال ۸۵ با دبدبه و کبکبه و معرفی شرکت کیسون به عنوان پیمانکار تمام و کمال پروژه آغاز شد، بعد از ۱۵ سال فراز و نشیب، این اواخر سوت و کور مانده بود و حالا امروز شهردار اهواز خبر از فسخ قرارداد با پیمانکار را داده است.

به گزارش ایسنا، اختلافات مالی بین شهرداری اهواز و پیمانکار پروژه ادامه داشت و کیسون نه کنار می‌رفت و نه کار را از سر می‌گرفت و قرارداد سفت و سختی که بسته بود هم به این آسانی برای شهرداری اهواز به عنوان کارفرما قابل فسخ نبود؛ قراردادی که زور وزارت کشور و قوانین اداری هم به آن نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه بود که شهرداری اهواز دست بسته مانده و پروژه نیمه تمام قطار شهری سال‌ها بود که خاک می‌خورد.

در این شرایط، موسی شاعری، شهردار اهواز دیشب در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به جلسه‌ای که در این خصوص برگزار شده بود، نوشت: "قصه پر غصه مترو اهواز به اوج خود رسیده است. روز گذشته جلسه مفصل و پرتنشی در تهران و در محل سازمان شهرداری‌های کل کشور و با حضور نمایندگان وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، شورای عالی فنی کشور، نماینده دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، انصاری رئیس هیات مدیره کیسون و وکلایش، شرکت مشاوره پروژه و من و همکارانم و تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز برگزار شد.

در این جلسه طولانی و پرهیاهو مثل تمام ۱۵ سال گذشته، هیچ تفاهمی صورت نگرفت! مالک کیسون در این جلسه خطاب به من گفت "حرف‌های تو را نمی‌فهمم! تو می‌خواهی اصطلاحا ما از این پروژه طلاق بگیریم و من صریح بگویم ما طلاق نمی‌گیریم!"

خطاب به شما مخاطبین و همراهان بسیار عزیز می‌گویم: تنها میثاق من به عنوان شهردار اهواز با شما مردم، مهربانی است که در میان‌تان متولد شده و رشد کرده‌ام و ما در خصوص حقوق حقه شما با احدی مماشات نخواهیم کرد و تسلیم هیچ فشار و ارعابی نخواهم شد. از اولین روز حضورم تاکید کردم که این زخم کهنه باید تعیین تکلیف شود.

حالا و پس از بررسی همه جوانب امر و مشورت با صاحبنظران، تصمیم نهایی ما در خصوص این پروژه اتخاذ شده است و به امید خدا طی چند روز آتی در حضور اصحاب رسانه رسما آن را اعلام و ابلاغ خواهم کرد. تصمیمی که شاید مهم‌ترین تصمیم دوران مدیریتی من باشد. خبری در راه است..."

به نظر می‌رسد خبر شهردار این باشد: قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون فسخ شد.

شهردار اهواز دقایقی پیش در صفحه خود در اینستاگران خبر داده است: قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون فسخ شد

با همراهی همه ارکان مدیریت شهری و استاندار خوزستان بالاخره تصمیم بزرگ اجرایی شد. جزئیات آن به زودی منتشر خواهد شد.

شاعری به پیوست این جملات، صفحه‌ای به امضای خودش با موضوع ابلاغ فسخ قرارداد خطاب به مشارکت کیسون-نورینکو منتشر کرده است.

حال باید منتظر اخبار و جزئیات بعدی این پروژه داستانی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطار شهری اهواز شهرداری اهواز قطار شهری اهواز شهردار اهواز شرکت کیسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • فناوری در خدمت جنایت
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد