Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم مصوبات جلسه۶۱۹ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازروابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به لزوم رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در وضعیت بحرانی کرونا، مقرر شد صورتجلسه یاد شده در سه مقطع زمانی با فاصله یک ماه و براساس حروف الفبایی ناشران اعلام و تحویل انبار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در بازه زمانی سوم، ناشرانی که نامشان با حرف غ تا ی شروع می‎شود، می‌توانند برای تحویل کتاب‌های خود به انبار اقدام کنند.

 در جلسه 619 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 635 عنوان کتاب در 55 هزار و 800 نسخه به مبلغ کل 16 میلیارد و 756 میلیون و 355 هزار ریال تصویب شد.

 

  عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی  http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book     بارگذاری شده است. 

 

 مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

 

 الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول مربوط تحویل دهند: 

 

1.   رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

2.    کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

3.   فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .

و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

4.    پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

 ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک (مرحله سوم صورتجلسه 619)به امور مالی تا 1ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعدازمهلت مقررموردرسیدگی قرارنمی‌گیرد.

 د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:

 1.   دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات         ٣٨٥١٣٠٤٩   

2.   دفتر تنظیم حواله خرید کتاب             ٣٨٥١٢٨٥٠

3.   دفتر امور مالی                      ٣٨٥١٢٩٩٤

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصوبات جلسه هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور فرهنگی انتخاب و خرید کتاب تحویل کتاب رسید انبار امور مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید آبی

  پیش‌بینی رسانه‌ها این بود علی خطیر، مدیرعامل استقلال بعد از واگذاری باشگاه، به‌صورت رسمی از کار برکنار شود اما هلدینگ تصمیم گرفت او را حفظ کند. سردار احمد شهریاری،مدیرعامل سابق باشگاه صبا‌باتری که موفق شد این تیم را به لیگ قهرمانان آسیا ببرد و همچنین قهرمانی جام‌حذفی و سوپرجام را به‌دست بیاورد، به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس، امور باشگاه را به‌دست گرفته است. ظرف چند روز گذشته اتفاقات زیادی دراستقلال رخ داده است. علی خطیر و اعضای هیات‌مدیره این باشگاه دوباردرجلسه مشترک با هلدینگ حاضر شده‌اند که خروجی زیادی داشته و به نوعی فعالیت‌های مدیرعامل را محدودتر کرده است. 
 
جلسه اول
در جلسه اول اتفاق عجیب و غریبی رخ نداد و فقط شهریاری به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار باشگاه به اعضا معرفی شد. قرار است او ظرف یک هفته آینده به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره معرفی شود. همچنان، تغییراتی در هیات‌مدیره صورت خواهد گرفت، ولی هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌اند. در آن جلسه مقرر شد علی خطیر به‌عنوان مدیرعامل همچنان به فعالیت خود ادامه دهد، ولی زیر نظر هلدینگ. از او خواسته شد تا فهرستی از دریافتی بازیکنان را در اختیارشان قرار دهد که این کار ظرف چند روز انجام شد.
 
جلسه دوم
جلسه دوم اما متفاوت‌تر بود. بعد از بررسی فهرست دریافتی بازیکنان، مشخص شد درصد پرداختی‌ها متغیر بوده. مثلا بازیکنی ۳۵‌درصد دریافت کرده و بازیکنی ۴۰‌درصد! این مسأله در یک دهه اخیر از علل اصلی ناکامی استقلال بوده است. 
در دوره‌ای مهدی رحمتی صددرصد پولش را می‌گرفت و بعضی بازیکنان فقط ۵۰‌درصد یا برای خسرو حیدری هم این اتفاق رخ داده بود. مدیران استقلال ازجمله علی فتح‌ا...‌زاده از این ترفند برای روحیه دادن به بازیکنان نامی استفاده می‌کردند اما خبر نداشتند چنین اقدامی می‌تواند خانمانسوز باشد. 
در چند فصل به‌دلیل درصدهای متغیر بین بازیکنان بحث به‌وجود آمد و حتی استقلال قهرمانی را از دست داد. در فصل جاری نیز علی خطیر گویا از همین ترفند استفاده کرد. یک منبع آگاه در استقلال می‌گوید: «وقتی فهرست را گرفتند، گفتند چرا درصدها متغیر است؟ انتقاداتی شد. از این به‌بعد دیگر شاهد چنین موضوعی در استقلال نخواهیم بود.» 
موضوع دیگری که درباره آن بحث شد حوزه اختیارات علی خطیر بود. هلدینگ با این شرط تصمیم گرفته خطیر را حفظ کند که مثل گذشته عامل اصلی تمام تصمیمات نباشد. در فصل جاری هیات‌مدیره استقلال با تفویض اختیار به خطیر، همه چیز را به او سپرد. مدیرعامل نیز برحسب تصمیمات خود، برای باشگاه سیاست تعیین کرد یا افرادی را آورد یا برکنار کرد. از این به‌بعد هلدینگ روی این مسأله نظارت دقیق خواهد داشت و در واقع خطیر باید از هیات‌مدیره حکم داشته باشد. همچنین در بحث‌های مالی نظارت دقیق صورت می‌گیرد.  به‌طور مثال قبل از بازی با تراکتور ۱۵‌درصد قرارداد بازیکنان استقلال پرداخت شد که این مسأله مستقیم با پیگیری احمد شهریاری صورت گرفت. این در حالی است که خطیر درخواست ۸۰ میلیارد تومان داده بود.  هلدینگ با این تصور که شاید دوباره درصدها متغیر واریز شود، از این کار سر باز زد و مستقیما وارد میدان شد. 

نکو در آرامش
خبرهای تکمیلی‌تر ازاستقلال، حکایت از آن دارد که هلدینگ خلیج‌فارس تعامل خوبی با جواد نکونام دارد. گویا در جلسه دوم هیات‌مدیره نیز بر این مسأله تاکید می‌شود که این مربی و بازیکنانش باید در آرامش کامل کار خود را جلو ببرند و هیچ حاشیه‌ای مانع کارشان نشود. در ماه‌های گذشته نکونام مجبور بود بارها با این حواشی سر‌و‌کله بزند و حتی در مصاحبه‌ای گفت: «بعضی رسانه‌ها برای‌شان تیترهای سفارشی می‌زنند.» این کنایه نکونام حالا اثر خود را نشان داده و قرار است در آرامش کار خود را جلو ببرد. در راستای همین سیاست بود که پول بازیکنان و کادر فنی هم دیروز پرداخت شد تا این آرامش بیشتر حکمفرما شود.

دیگر خبرها

  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • فصل جدید آبی
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور