Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه سایپا، این گروه خودروسازی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین اجرای ابلاغیه ۱۰گانه قرارگاه تولید وزارت صنعت که در آن به استفاده از پتانسیل مراکز دانش‌بنیان، جذب نخبگان و افزایش خوداتکایی اشاره شده بود، کمیته همکاری‌های مشترک با مجموعه‌های دانش‌بنیان را ایجاد کرد.

سایپا درصدد است با ایجاد این کمیته، ضمن افزایش همکاری‌ با مجموعه‌های دانش‌بنیان، از توان و تخصص این مجموعه‌ها در طراحی و تولید خودروهای جدید و تکمیل پروژه‌های بومی‌سازی قطعات محصولات خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخلی‌سازی قطعات با فناوری بالا (های‌تک)، کاهش وابستگی به دانش فنی تولید این محصولات و تولید موتور و خودروهای کم‌مصرف از موارد دیگری است که سایپا امسال با همکاری دانش بنیان‌ها دنبال می‌کند.

سایپا با این رویکرد از همه شرکت‌های دانش‌بنیان که در صنعت خودرو و صنایع مرتبط با آن فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کند تا همکاری‌های خود را با کمیته تخصصی یاد شده آغاز کنند.

یکی از اهدافی که سایپا برای کمیته همکاری‌های مشترک سایپا با مجموعه‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته، جذب نخبگان و دانشگاهیان برای انجام پروژه‌های توسعه‌ای این گروه خودروسازی است.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان سایپا خودرو سازی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان سایپا خودرو سازی ایران شرکت دانش بنیان سایپا خودرو سازی ایران دانش بنیان مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی