Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری افرادی در رابطه با پرونده فساد اداری یکی از مدیران کل استان کرمان خبر داد و گفت: متهمان جدید خارج از سیستم اداری هستند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

یدالله موحد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان، در تشریح آخرین وضعیت پرونده دستگیری مدیرکل شرکت غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه اظهار داشت: پرونده در حال تحقیقات و بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه متهمان در بازداشت هستند افزود: بازجویی از آنها در حال انجام است و موارد تازهای از این پرونده کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکسری افراد جدید به متهمان اضافه شدند خاطر‌نشان کرد: متهمان جدید که دستگیر شدند خارج از سیستم اداری دولتی هستند.

آخرین جزئیات پرونده فساد اداری و اخذ رشوه یکی از مدیران‌کل کرمان؛ 4 نفر تحت تعقیب هستندواکنش امام‌جمعه کرمان به دستگیری یکی از مدیران کل/"با فساد اداری باید قاطعانه برخورد شود"واکنش استاندار کرمان به دستگیری یکی از مدیران ‌به اتهام فساد اداری؛ این تخلفات هیچ گونه توجیهی ندارد

به گزارش تسنیم 10 خرداد‌ماه جاری بود که یدالله موحد در گفت‌و‌گو با تسنیم از دستگیری مدیرکل و معاون اداری مالی اداره کل غله استان کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه خبر داد و گفت: در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان و ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضائی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات مدیرکل مذکور به همراهی معاون این اداره دستگیر شدند.

دادخداد سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز از تحت تعقیب قرار گرفتن افرادی در رابطه با این پرونده خبر داد و تصریح کرد: تا‌کنون تعداد افرادی که در ارتباط این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند چهار نفر هستند و احتمال دارد تعداد افراد بیشتری هم تحت تعقیب قرار گیرند.

سالاری افزود: پس از بازرسی از منزل نامبرده 37 قطعه سکه طلا تمام بهار آزادی که از طریق نامشروع و ارتشاع کسب شده بود کشف شد، این سکه‌ها در داخل یک اسباب بازی داخل منزل وی جاسازی شده بودند. 25 میلیون تومان کارت هدیه نیز که رشوه گرفته شده بود در محل خانه متهم توقیف شد و یک باب منزل مسکونی که در پنج طبقه بنا احداث شده نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه استان کرمان یکی از مدیران کل استان کرمان فساد اداری تحت تعقیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای