Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۱۹۲ هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۹ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۹۲ هزار و ۴۳۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۹ هزار و ۶۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۵۲ هزار و ۶۵۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۲۸۱۵ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۶ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۹.۵ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۴ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

  در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز پروانه سلحشوری پلاسمای خون جلیل سبحانی افغانستانی ها در ایران اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ نرخ بهبود وضعیت قرمز اکبر طبری محمدعلی کشاورز پروانه سلحشوری پلاسمای خون جلیل سبحانی افغانستانی ها در ایران نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از این تعداد، اسامی ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان شهید در مراکز پزشکی ثبت شده است.

در طی این ۲۰۰ روز، ۱۴ هزار و ۷۷۸ کودک بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۳۰ نفر از کودکان نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند. 

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش