Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه عمل اسلامی لبنان با محکومیت اقدامات خرابکارانه اخیر در بیروت و طرابلس بر لزوم اقدام به اصلاحات و مبارزه با فساد تاکید کرد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد،جبهه عمل اسلامی لبنان طی صدور بیانیه ای اعلام کرد که اعتراضات اخیر لبنان و هرج‌و مرج ها، آتش زدن اموال خصوصی و عمومی ،حمله به نیروهای ارتش لبنان ،برهم زدن امنیت داخلی و ایجاد فتنه و آشوب در طرابلس و بیروت غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین باید راه حلی برای فروکش کردن این ناآرامی‌ها اندیشیده و عاملان فتنه پیگرد قانونی شوند به ویژه کسانی که با حملات مکرر خود منجر به اختلال در آرامش داخلی و بی ثباتی دراوضاع لبنان شده اند.

لبنان| ادامه مذاکرات با صندوق بین‌المللی پولنخست‌وزیر لبنان آغاز مبارزه با فساد را اعلام کرد

جبهه عمل اسلامی در ادامه بیانیه خود افزود آنچه امروزه در لبنان اتفاق می‌افتد یک عمل فجیع را نشان می‌دهد که با هدف سرنگون کردن میهن و دولت است و پشت این اقدامات یک توطئه سازمان یافته برای ایجاد خلل در کشور نهفته است.

این جبهه خاطر نشان کرد که اعتراضات مسالمت‌آمیز برای دستیابی به مطالبات سیاسی و معیشتی امری موجه است و مسئولان و دولت نباید از این امرغافل باشند؛بلکه بایداقدامات لازم را برای اجرای اصلاحات و مبارزه بافساد نه تنها در کلام بلکه در عمل به کارگیرند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان لبنان جبهه عمل اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای از دیدار سران گروه‌های مقاومت فلسطین خبر داد.

جنبش حماس اعلام کرد: در سایه تحول‌های میدانی و سیاسی پرسرعت و جنگ غزه، اعضای ارشد جنبش حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیداری مهم را با یکدیگر برگزار کردند.

بر اساس بیانیه حماس در این دیدار، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «جمیل مزهر» معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و شمار دیگری از اعضای ارشد گروه‌های مقاومت فلسطین حضور داشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حاضران در این دیدار اقدامات صورت‌گرفته برای توقف تجاوز و تحقق عقب‌نشینی فوری، کامل و فراگیر اشغالگران و آزادی اسیران قهرمان فلسطینی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین بر اساس اعلام حماس سران گروه‌های مقاومت فلسطین راه‌های کاهش درد و رنج‌های ملت فلسطین و تقویت پایداری جبهه داخلی فلسطین در برابر سرکشی اشغالگران و نژادپرستی آنان را مورد رایزنی قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حاضران در این نشست بر ضرورت توسعه اقدامات ملی و میدانی برای ناکام‌گذاشتن برنامه‌های اشغالگران و همچنین تحقق اهداف ملت فلسطین در خصوص استقلال و بازگشت به خانه و کاشانه خود تاکید کردند.

جنبش حماس اعلام کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در این نشست، ضرورت وجود ارتباط ملی در راستای تقویت اتحاد ملت فلسطین و بهره‌برداری از مقاومت کنونی را مورد تاکید قرار دادند. در این نشست وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر بررسی شد و بر خواسته ملت فلسطین مبنی بر دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه مبادله اسیران تاکید شد.

همچنین سران گروه‌های مقاومت فلسطین در این دیدار به جبهه‌های کمکی مقاومت در ایران، لبنان، یمن، سوریه و عراق درود فرستادند و روی تداوم و گسترش مشاوره با دیگر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج از فلسطین توافق کردند.

کد خبر 6090332

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها