Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه حشد شعبی تاکید کرد که مسئله فلسطین از اولویت‌های شهید ابومهدی المهندس بود. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو٬ «مهند العقابی» مدیر رسانه حشد شعبی در گفتگو با المیادین تاکید کرد که مسئله فلسطین از اولویت‌های «شهید ابومهدی المهندس» بود.

العقابی با تاکید بر اینکه حشد شعبی حتی بعد از شهید المهندس نیز باقی مانده و قدرتمندتر نیز شده است اظهار داشت که المهندس همیشه می‌گفت داعش تنها یک ابزار بوده و مشکل اصلی ما با آمریکا و اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهند العقابی در ادامه این گفتگو اشاره کرد که ابومهدی المهندس یک شخصیت استثنایی بود که مانند او زیاد نیست٬ او نبرد‌ها با داعش را در سال ۲۰۱۴ مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کرد.

مدیر رسانه‌ای حشد شعبی با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی و عربی با اشغالگری داعش و فرقه‌ای جلوه دادن آن افکار عمومی را گمراه می‌کردند ادامه داد که شهیدالمهندس اولین کسی بود که به فتوای جهاد کفائی «آیت الله سید علی سیستانی» مرجع عالی شیعیان در عراق لبیک گفت.

العقابی با تاکید بر اینکه اصول و آموزه‌های شهید المهندس نسل به نسل منتقل می‌شود خاطرنشان کرد که او برای خودش یک قاعده‌ای داشت که باید فرمانده خودش سربازان را به خط مقدم ببرد و مسئله فلسطین از اولویت‌های او بود.

در همین راستا «حسن لافی» نویسنده فلسطینی اظهار داشت که شهید ابومهدی المهندس از تقویت‌کنندگان محور مقاومت بود و عراق را وارد یک عرصه مقاومت جدید ضد رژیم اشغالگر صهیونیستی کرد.

«صالح الداودی» نویسنده تونسی نیز طی مصاحبه‌ای با المیادین گفت که شهید المهندس برای تونسی‌ها مانند شهدایی است که با استعمارگرایی‌های فرانسه مقابله کردند و ماقبلا شاهده مجاهدت‌های منطقه‌ای او بوده‌ایم.

ابومهدی المهندس٬ دی ماه ۹۸ در کنار سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و چندتن از همرزمانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد به دست تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشد شعبی المهندس ابومهدی المهندس حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد

ایهود المرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» افزود: اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها معتقدند که تنها انگیزه گسترش جنگ و حمله به رفح حفظ آینده سیاسی نتانیاهو است، زیرا حمله به رفح به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.

وی همچنین تاکید کرد که نتانیاهو در داخل حباب جدا از واقعیت زندگی می‌کند و در آن حباب به خود و دیگران می‌گوید که برای ادامه حیات اسرائیل می‌جنگد و ماموریت تاریخی او مقابله با جهان برای دفاع از اسرائیل در برابر تمام کسانی است که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

المرت با اذعان به اینکه گفتن این موضوع از نظر احساسی دشوار است، اعتراف کرد که «مهم است درک کنیم که اسرائیل از این رویارویی پیروز بیرون نخواهد آمد» او در عین حال بر لزوم درک این موضوع تاکید کرد که همه اهداف صحبت‌های مداوم نتانیاهو در مورد «پیروزی کامل» را درک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • سه جریان مخالف استاد مطهری