Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد سپهری درباره آزمون مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: نحوه برگزاری امتحانات غیرحضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در اختیار استاد است و استادان در پایان امتحانات، مستندات قابل بررسی درباره نحوه ارزشیابی خود را در قالب فایل (صوتی، کتبی و...) حداکثر تا اول مردادماه همراه با لیست نمرات به مدیران گروه ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیوه‌های ارزشیابی می‌تواند در بستر یک یا چند نرم‌افزار پیشنهادی استادان و مورد تأیید دانشکده‌ها صورت بگیرد و امتحان به‌صورت کتبی یا شفاهی و ترکیبی برگزار شود، البته سؤالات اساتید باید مفهومی، تحلیلی و مقایسه‌ای باشد.

معاون آموزشی واحد خاطرنشان کرد: در صورت تقاضای استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کسب موافقت آموزش می‌توان امتحان حضوری محدود برگزار کرد و امتحانات غیرحضوری در مقطع کارشناسی به‌صورت مجازی و در بستر یکی از سامانه‌های نرم افزاری دانشگاه صورت بگیرد.

سپهری با اشاره به اینکه امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی از شنبه ۳۱ خردادماه و برای مقطع کارشناسی از روز سه‌شنبه ۳ تیرماه آغاز می‌شود، افزود: پایان امتحانات ۳۰ تیرماه خواهد بود و مدت زمان مجاز برای امتحانات مجازی دروس عمومی حداکثر ۶۰ دقیقه، دروس تخصصی ۷۵ دقیقه و دروس محاسباتی حداکثر تا ۹۰ دقیقه است. همچنین امتحانات دروس جبرانی کارشناسی ارشد با دانشجویان مقطع کارشناسی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دانشجویان با ورود به کارتابل دانشجویی خود، برگه ورود به جلسه امتحان خود را با بررسی دقیق واحدهای انتخابی چک و مشاهده کنند و در صورت هرگونه مغایرت و یا مشکلی در حوزه‌های آموزشی، مالی و دانشجویی، با مراجعه به دانشکده ذی‌ربط و قبل از شروع امتحانات نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

سپهری اضافه کرد:در هر مجتمع، سایت کامپیوتری مجهز به امکانات نرم‌افزاری برای دانشجویان و استادان فاقد امکانات کامپیوتری و اینترنتی تجهیز و آماده است و در هر دانشکده ستاد امتحانات مجازی متشکل از رئیس، معاون، مدیران گروه، مدیر آموزش و پشتیبانی فنی در تمام مدت امتحانات پاسخگوی دانشجویان و استادان هستند و مشکلات احتمالی آموزشی و فنی را حل می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چک دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان از بورسیه ۱۰ هزار نفر از دانشجویان کشور توسط دانشگاه فرهنگیان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رجبعلی برزویی؛ رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند، اظهار کرد: امسال 10 هزار دانشجو با بورسیه جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

وی افزود: دانشجویانی که دو سال از تحصیلشان در دانشگاه گذشته است با حداقل شرط معدل و شرایط متعدد برای بورسیه در آموزش و پرورش فراخوان می‌شوند و به عنوان نیروی وزارت آموزش و پرورش حقوق هم دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: این گروه از دانشجویان علاوه بر دروسی که در دانشگاه اصلی خود می‌خوانند، دروس معلمی را در دانشگاه فرهنگیان سپری خواهند کرد و در نهایت صاحب دو مدرک از دانشگاه اصلی و دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور "معلم" می‌شوند

به گزارش تسنیم، دانشگاه فرهنگیان پیش از این از جذب دانشجویان دو مدرکی خبر داده بود براساس این طرح که برای نخستین بار در ایران اجرا می‌شود، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های برتر کشور نسبت به پذیرش دانشجومعلم به طور مشترک اقدام می‌کنند.

بر این اساس این دانشجومعلمان حداقل دوسال از تحصیل خود را در دانشگاه اصلی یا دانشگاه مادر هستند و در آنجا فقط دروس تخصصی را می‌گذرانند و در صورت تایید صلاحیت عمومی آنها  از ابتدای سال سوم  و یا چهارم برای گذراندن دروس تخصصی حرفه معلمی به دانشگاه فرهنگیان منتقل می‌شوند.

این شیوه فعلا در پنج آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی زیست‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم