Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مسلمی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص امضای نامه مشترک بازیکنان هفت تیم لیگ برتری که توسط خودش هم امضا شده بود اظهار داشت: این تصمیمی بود که بازیکنان ماشین سازی با هم گرفتیم و فکر می‌کنم همه هم آن را امضا کرده باشند. متاسفانه هرچقدر حرف بزنیم و مصاحبه کنیم کسی ترتیب اثر نمی‌دهد و امیدوارم این نامه باعث شود یک اتفاقی بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا باشگاه آنها را مجاب به امضای این نامه کرد هم گفت: اصلاً چنین چیزی نبود و بازیکنان با میل و اختیار خودشان نامه را امضا کردند. هیچکسی نیامد به من بگوید باید این نامه را امضا کنی و مفادش را خواندم و آن را امضا کردم. واقعاً قصد نداریم ساز مخالف بزنیم ولی نگرانی سلامتی‌مان هستیم و امیدوارم مسئولان هم به فکر باشند.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اینکه مالک باشگاه بیشترین مخالفت را با شروع لیگ تا به امروز ابراز داشته هم توضیح داد: آقای زنوزی حق دارد ناراحت باشد و باشگاه هم هر تصمیمی بگیرد ما تابع آن هستیم. واقعاً اوضاع خطرناک است و با این شرایط و این استرس نمی‌توانیم بازی کنیم و نمی‌دانم اصرار بیهوده برای برگزاری بازی‌ها در این مقطع چیست. نمی‌دانم باید چکار کنند ولی یک تصمیم گرفته شود که مثل الان خیلی از تیم‌ها با آن مخالف نباشند.

مسلمی پور در مورد اینکه انصرافشان از لیگ ممکن است عواقبی داشته باشد هم گفت: به هر حال باشگاه در این مورد تصمیم‌ می‌گیرد و مشخص می‌کند که چکار کنیم و هر تصمیمی هم که گرفته شود ما تابع آن هستیم. عواقب این تصمیم هرچه باشد از سلامتی بازیکنان مهم‌تر نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز محمد مسلمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های ژاوی با بازیکنانش در روز بعد از اعلام جدایی اش در 30 ژوئن واقعاً احساسی بود و روی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو تأثیر گذاشت. جوانان نیز مانند گاوی نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. حتی کهنه سربازانی مانند گوندوگان و لواندوفسکی، دست به کار شدند تا کار برای ژاوی تا پایان فصل را آسان تر کنند. 

در واقع، چند روز بعد، ستاره لهستانی یک میهمانی باربیکیو در خانه اش ترتیب داد و بازیکنان با هم متحد شدند تا بهترین خداحافظی را با مربی انجام دهند. رختکن که در ابتدای فصل به خصوص پس از لو رفتن محتوای یک جلسه داخلی دچار مشکلاتی شده بود، تصمیم گرفت برای بهترین وداع با ژاوی هر کاری انجام دهد. نتایج بارسا بعد از اعلام استعفای ژاوی نیز نشان می داد بازیکنان کاملا متحد شده اند.

حالا ولی شرایط فرق کرده است. ژاوی از ایده خود برای رفتن عقب نشینی کرده و این رختکن را به لرزه درآورده است که به طور کلی این احساس را دارد که ژاوی در این ماه ها کاملاً با آنها صادق نبوده است. 

ارتباط مربی با بازیکنان خوب است، اما باید دید رختکنی که شامل گروه اسپانیایی ها، بازیکنان خارجی و بازیکنان جوان تیم می شود، از این پس چه واکنشی نشان خواهد داد. ژاوی بار دیگر به موضع قدرت برگشته و می خواهد برای فصل بعد تصمیماتی جدی و متفاوت بگیرد. برخی طبعا در این میان قربانی خواهند شد. ماموریت او حالا سنگین‌تر از تمام ماه های گذشته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد