Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید علی میراحمدی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت هر روز خود را به فناوری های نوین مجهز می‌کند.

وی  با اشاره به به کارگیری پهپادها برای ارتقاء امنیت در مناطق کویری استان سمنان افزود: پلیس استان با این ابزار پیشرفته اشراف اطلاعاتی خود را در مقابله با اقدامات سوداگران مرگ در کویر پهناور مرکزی افزایش داد و کویر را برای قاچاقچیان مواد مخدر به منطقه ای ناامن مبدل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کیفیت بالای تصویربرداری امکان شناسایی دقیق را حتی در شب برای پلیس به خوبی فراهم می کند خاطرنشان کرد: با اطلاعاتی که پهپادها در اختیار پلیس قرارمی‌دهد، گشت های کویری به صورت بسیار هدفمند به کارگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به برنامه‌ریزی‌های گسترده و دقیق برای تامین آرامش مردم و مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و گفت : تقدیم هزاران شهید و جانباز در این راه عزم جدی پلیس در برچیدن بساط اعتیاد را نشان می دهد.

سامانه کشوری نظارت پهپادی جاده ها به صورت آزمایشی روز بیستم خرداد امسال در سمنان با حضور سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا راه اندازی شد.

برچسب‌ها سمنان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انتظامی سمنان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت