Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@17:27:40 GMT

حمله گسترده انصار الله یمن به مراکز نظامی عربستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۵۰۹

حمله گسترده انصار الله یمن به مراکز نظامی عربستان

 

به گزارش  تابناک، انصار الله یمن و نیروهای ارتش یمن عملیات گسترده ای را علیه مراکز نظامی عربستان در منطقه «خمیس مشیط» با استفاده از پهپاد انجام دادند.

سخنگوی رسمی ارتش یمن در توئیتر نوشت: به فضل خدا و کرمش شب گذشته نیروی پهپادی عملیات گسترده ای را به آشیانه های هواپیماها و انبارهای سلاح و اهداف نظامی حساس دیگر در خمیس مشیط با استفاده از پهپادهایی از نوع کی2 انجام داد و به فضل خدا با دقت اهداف خود را مورد اصابت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یحیی سریع» تأکید کرد: این حمله در پاسخ به افزایش حملات هوایی متجاوزان و در واکنش به کشتارهای مستمر و متوالی صورت گرفته است.عملیات ما تا زمانی که متجاوزان به محاصره و تجاوز و جنایت های خود علیه کشورمان ادامه می دهند ادامه پیدا می کند.

از سوی دیگر، منابع یمنی از وقوع انفجارهای شدید در صنعاء پایتخت این کشور در نتیجه حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی و شهادت ۱۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

منابع یمنی از حملات جدید ائتلاف سعودی به مناطق مختلف در صنعاء خبر دادند.

ساکنان محلی گفتند که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی صبح امروز سه‌شنبه در شش نوبت مناطق مختلف صنعاء از جمله کوه النهدین مشرف به ساختمان ریاست‌جمهوری و حومه آن و نیز کوه عطان را بمباران کردند.

خبرگزاری سبأ یمن با اعلام این خبر گزارش کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در نتیجه حملات ائتلاف سعودی به استان صعده ۱۶ نفر به شهادت رسیدند.

یک منبع نظامی گفت که در نتیجه حمله ائتلاف سعودی به خودروهای شهروندان در منطقه مرزی شدا در استان صعده ۱۳ نفر به شهادت رسیدند.

ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود علیه یمن امروز هم علاوه بر بمباران مناطق مختلف، خودروی یک شهروند یمنی را در شهر شداء در استان صعده هدف گرفت.

حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن به رغم ادعای آن در ایجاد آتش‌بس یکجانبه ادامه دارد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی یک خودروی متعلق به یک شهروند یمنی را در شهر «شداء» دو بار بمباران کردند.

به گزارش المسیره، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش مرزی "شدا" از توابع استان صعده 11 تن به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی امروز «جبل تویلق» مشرف به منطقه جیزان را هم بمباران کردند.

شهر «مجزر» در استان «مأرب» هم طی ساعات گذشته ۲۱ بار بمباران شد.

شهر «خب و الشعف» در استان «الجوف» یمن هم امروز سه مرتبه بمباران شد.

در استان «الحدیده» یمن هم نیروهای ائتلاف سعودی در حال ایجاد استحکامات رزمی در منطقه «الجبلیه» در شهر «التحیتا» هستند.

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز پروانه سلحشوری پلاسمای خون جلیل سبحانی افغانستانی ها در ایران خمیس مشیط نیروهای ارتش یمن سعودی یحیی سریع انصارالله یمن اکبر طبری محمدعلی کشاورز پروانه سلحشوری پلاسمای خون جلیل سبحانی افغانستانی ها در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت