Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا تشکیل کلاس‌های جبرانی در دوره اول متوسطه و نحوه ارزشیابی مشمولان آن؛ در صورت تائید ستاد مدیریت بیماری کورونا در استان و نیز ارزشیابی دانش آموزان مشمول موارد فوق‌الذکر مانند سنوات گذشته با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی خواهد بود؛ در غیر این صورت آموزش و ارزشیابی این گروه دانش آموزان به شرح زیر است:

آموزش و ارزشیابی دانش آموزان پایه هفتم و هشتم با مسئولیت معلمان و مدیران مدارس به شیوه غیرحضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش دانش آموزان پایه نهم به شیوه غیرحضوری و ارزشیابی آن‌ها برابر با بند ۲۱دستورالعمل شماره ۱۶۰ / ۱۳۹مورخ ۲۳ اردیبهشت ۹۶ است.

میزان دریافت وجه در قبال تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی مذکور به شیوه حضوری یا غیرحضوری مجازی پس از هماهنگی با شورای آموزش‌وپرورش استان تعیین شود.

بیشتر بخوانید

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه آموزش قرآنی

نحوه شرکت متقاضیان جهش تحصیلی موضوع ماده ۲۹و بند «۵» ماده ۳۳آیین‌نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی شهریورماه به شیوه حضوری و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید