Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس6 نفر از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کشور محمود ملا قاسمی،علی میرزایی،محمد مهدی یعقوبی،امامعلی حبیبی، محمد ابراهیم سیف پور و زنده یاد سیامند رحمان ساعت   10 صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک،کمیته ملی پارالمپیک،فدراسیونهای ورزشی،پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر دستور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک مقرر شد تا هر ماه از تندیس 5 تن از المپین های افتخار کشور رونمایی وضمن تجلیل  از تلاشها و زحمات این عزیزان در کنار تندیس هر کدام از این عزیزان ویترین اختصاصی افتخارات و هدایای آنها به موزه ورزش رونمایی و بنمایش در آید.

گفتنی است:نشستی درخصوص برگزاری این مراسم با حضور دکتر صالحی امیری، طاهره طاهریان،کیکاوس سعیدی،نصراله سجادی،میر مدیر موزه و جمعی از مدیران کمیته برگزار و تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این مراسم اتخاذ گردید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه شکست مقابل کایل اسنایدر در تورنمنت کرواسی پرونده المپیکی شدن کامران قاسمپور در 97 کیلوگرم را بست، اما اخیرا برخی اخبار و شنیده‌ها حکایت از شانس این کشتی گیر در وزن 86 کیلوگرم برای رسیدن به المپیک دارند.

ادامه دار شدن دوران نقاهت حسن یزدانی بعد از جراحی کتف باعث شده تا برگزاری انتخابی بین حسن و کامران، دو همشهری و رفیق قدیمی بیش از پیش پررنگ شود. 

برخلاف حسن یزدانی که هنوز وارد اردو نشده، کامران قاسمپور به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی زیر نظر محسن کاوه و دیگر مربیان مشغول تمرین است.

اینطور که از تمرینات کامران قاسمپور پیداست، این کشتی گیر جویباری با انگیزه المپیکی شدن تمرین می‌کند. البته که حتی در صورت ناکامی او برای رسیدن به المپیک، این شانس برای کامران در وزن 92 کیلوگرم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش