Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: باید ابتدا به برانکو پرداختی داشته باشیم و زمانی که او حسن نیت ما را ببیند به طور حتم به باشگاه کمک خواهد کرد.

 

رضا یلوه روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران مقابل باشگاه پرسپولیس، در مورد مشکلات مالی باشگاه و پرونده‌های این تیم در فیفا گفت: کارگزار به تعهدات خود عمل کرده اما میزان بدهی‌های باشگاه بیشتر از میزان تعهدات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلاش هستیم تا میزان درآمدزایی باشگاه را گسترده‌تر کنیم و بتوانیم شرکت‌های بیشتری را به عنوان حامی مالی داشته باشیم. دنبال راهکار مناسب برای درآمدزایی بیشتر برای پرسپولیس هستیم. امیدوارم تا چند ماه آینده تمام بدهی‌های انباشته شده را تسویه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا امکان خصوصی‌سازی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: شخص وزیر به شدت پیگیر خصوصی سازی است و حتی تمام مجوزهای لازم را از هیات دولت گرفته و هر هفته هم با رییس سازمان خصوصی سازی جلسات را برگزار می‌کند. امیدوارم طبق برنامه زمانبندی تا شهریورماه شاهد واگذاری سهام در بورس باشیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه کارگزار باشگاه قصد خرید سهام باشگاه را دارد، تصریح کرد: در این مورد چیزی نشنیدم. وقتی سهام وارد بورس شود، هر کسی می تواند برای خرید اقدام کند.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به غیر از بدهی، حدود ۴۰ میلیارد از برخی منابع طلب دارد، تصریح کرد: گروه مالی باشگاه پیگیر این قضیه هستند و مطالبات را پیگیری می‌کنیم. عدد دقیق این طلب‌ها هنوز مشخص نیست اما پس از مشخص شدن رقم، برای وصول مطالبات اقدام خواهیم کرد.

یلوه در مورد میزان پرداختی به بازیکنان تیم هم تصریح کرد: ۶ بازیکن ما از فصل قبل مطالبات دارند و در تلاش هستیم آنها را پرداخت کنیم. مطالبات امسال هم طبق زمانبندی پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد آخرین شرایط پرونده برانکو تصریح کرد: مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه طی روزهای آتی خبرهای خوبی را در مورد این پرونده به اطلاع هواداران خواهد رساند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو حاضر شده برای دریافت مطالباتش به پرسپولیس تخفیف بدهد، تصریح کرد: تمام این‌ها در مذاکرات مشخص خواهد شد. باید قدم به قدم پیش برویم و ابتدا پرداختی داشته باشیم. برانکو هم حسن نیست ما را ببیند کنار خواهد آمد. امیدواریم که این مشکلات هم حل شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی اسن تیم (بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن) هم گفت: قطعا مطالبات را پرداخت خواهیم کرد رسول پناه هم خبرهای خوبی خواهد داشت.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس معاون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول