Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی  مشهد گفت: ورود نهاد‌های نظارتی به امور مدیریت شهری این کلانشهر در دوره پنجم شورای اسلامی در ۲۰ سال نظام مدیریت شهری در مشهد بی‌سابقه است.
او افزود: در همه ادوار شورای شهر و مدیریت شهری در مشهد تلاش‌های بسیار صورت گرفته است و در این دوره نیز اقدامات شاخصی از جمله بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی مشهد پس از ۲۰ سال توقف، بازکردن گره بولوار نماز و اتمام خط دوم قطارشهری و اجرای خطوط سوم و چهارم آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی  مشهد ادامه داد: از یک سو سخنان امیدوارکننده‌ای می‌شنویم که دست کسانی که نویدبخش امید برای شهر هستند را می‌بوسیم و از سویی مواردی مطرح می‌شود که انگیزه کار را از مدیران می‌گیرد. نباید اجازه داد فضای هم‌افزایی در شهر خدشه دار شود باید کمک و همراهی کنیم تا خدمت بدون منت به مردم انجام شود.   بیشتر بخوانید: اجرای حکم زندان عضو شورای شهر مشهد/ امیر شهلا روانه زندان شد
حیدری بیان کرد: بار‌ها تاکید کرده‌ایم با سوء استفاده شخصی توسط مدیران در هر رده‌ای مخالف هستیم که مصوبات و اصلاح فرایند‌ها در ین دوره شورا گواه این موضوع است.   او با بیان اینکه اعتبار عمرانی پروژه‌های امسال شهرداری مشهد ۸۰ هزار میلیارد ریال است تصریح کرد: این منابع با رنج و مشقت تامین می‌شود، مدیران و جوانان فعال را بی‌انگیزه و ناامید نکنید.
رئیس شورای اسلامی مشهد تاکید کرد: در شرایطی که همه شیپور ناامیدی می‌زنند، یک مجموعه پای کار آمده و امید می‌بخشد، شایسته نیست آن‌ها را بی انگیزه و مدیران را محافظه کار کنید، با این اقدام مردم متضرر می‌شوند.
حیدری بیان کرد: مچ گیری هنر نیست، حفظ آبروی مدیران و جوانانی که کار می‌کنند وظیفه همه است، در کار بزرگ خطا نیز اتفاق می‌افتد، می‌توان به وظایف و خدمات جاری اکتفا کرد تا خطایی نیز اتفاق نیفتد، اما اگر بخواهید کار و اقدامات مهمی انجام شود برخی خطا و نارسایی‌هایی نیز شکل می‌گیرد.
او تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در شکل گیری هر تخلفی در کنار دستگاه قضایی هستیم، فضای هم افزایی که تاکنون شکل گرفته باید با همراهی همه تداوم یابد.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام قضایی شورای شهر مدیریت شهری مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود